Hlavní navigace

Contactel nemá kvůli povodním vážnější potíže

[Tisková zpráva]

Contactel nemá kvůli povodním vážnější potíže

Telekomunikační společnost Contactel zatím neutrpěla žádné vážné škody na telekomunikačním zařízení. V posledních dvou dnech došlo k výpadku služeb u několika zákazníků převážně z důvodu přerušení dodávky elektrického proudu nebo poškození zařízení ve vlastnictví zákazníka.

Jediným místem, kde telekomunikační zařízení Contactelu bylo povodní přímo zasaženo, je přístupový bod v Plzni. „Hledáme náhradní řešení a přepojujeme zákazníky na jiné zařízení, abychom jejich spojení obnovili co nejdříve,“ řekl Peter Rubeck, provozní ředitel Contactelu. „Proti škodám způsobeným povodněmi jsme samozřejmě pojištěni.“

Contactel ustavil speciální tým, který 24 hodin denně pracuje na obnově spojení a operativně hledá optimální cesty, jak svým zákazníkům pomoci. Zákaznické středisko Contactelu v současné době nepřetržitě vyřizuje více než 300 hovorů denně.

O firmě:

Společnost Contactel byla založena v roce 1999 jako společný podnik ČESKÝCH RADIOKOMUNIKACÍ, a.s. a Tele Danmark A/S. Cílem společnosti Contactel je stát se vysoce kvalitním a vyhledávaným telekomunikačním provozovatelem. Contactel nabízí plné portfolio internetových, datových a hlasových služeb a s postupnou liberalizací dále rozšiřuje svoji nabídku. Od června 2000 je Contactel členem prestižní evropské asociace European Foundation for Quality Management. Od října 2001 je kvalita jeho práce mezinárodně certifikována podle ISO 9001:2000.

Více informací naleznete na webových stránkách www.contactel.cz

Pro další tiskové informace prosím kontaktujte:

Romana Tomasová, Contactel s. r. o., Vinohradská 174, 130 19 Praha 3
Tel.: 02-557 55 110, Fax: 02-330 11 200
Vadim Petrov, T.T.V. Public Relations, Na Zlatnici 8, 140 00 Praha 4
Tel.: , Fax: , Mobil: 0602 207 844