Hlavní navigace

Contactel snižuje ceny hlasových služeb pro firemní zákazníky

[Tisková zpráva]

Contactel snižuje ceny hlasových služeb pro firemní zákazníky

Od začátku září snižuje spol. Contactel v návaznosti na rozhodnutí regulátora o nových propojovacích poplatcích ceny hlasové telekomunikační služby Voice Plus, která je určena podnikovým zákazníkům.

„Stejně jako Linka 1055 určená pro domácnosti je i služba Voice Plus pro firemní zákazníky založena na volbě operátora, která zákazníkům přináší nejen úsporu nákladů, ale i další zkvalitnění, např. v podobě rychlejšího sestavení hovoru,“ říká David Capoušek, ředitel vývoje produktů společnosti Contactel.

Zákazníci služby Voice Plus mají zajištěnu plnou podporu obchodního i technického oddělení včetně instalace dialeru a mohou využívat online internetovou aplikaci Set Box, která jim poskytuje dokonalý přehled o struktuře hovorů a nákladů.

Služba Voice Plus je nabízena prostřednictvím přímého prodeje a rozsáhlé sítě obchodních partnerů Contactelu v celé České republice. Bližší informace lze získat na nových webových stránkách Contactelu www.contactel.cz, kde je možné službu i objednat.

MÍSTNÍ A MEZIMĚSTSKÉ VOLÁNÍ, VOLÁNÍ DO MOBILNÍCH SÍTÍ A DO SÍTĚ CONTACTEL
Druh volání Kč/min
Špička (07:00 – 19:00) Mimo špičku (19:00 – 07:00, sobota, neděle)
Kč/min Max. úspora proti ČTc * Kč/min Úspora proti ČTc *
Místní volání 1,25 37% 0,65 34%
Meziměstské volání 2,25 53% 1,35 43%
Volání do mobilních sítí 4,90 44% 4,90 44%
Volání do sítě Contactel 1,10 77% 0,60 75%

* Vyčíslená úspora je založena na srovnání s cenovým programem Business Standard Českého Telecomu a závisí na délce volání. Uvedené ceny platí od 22.9.2002. 

Společnost Contactel byla založena v roce 1999 jako společný podnik ČESKÝCH RADIOKOMUNIKACÍ, a.s. a Tele Danmark A/S. Cílem společnosti Contactel je stát se vysoce kvalitním a vyhledávaným telekomunikačním provozovatelem. Contactel nabízí plné portfolio internetových, datových a hlasových služeb a s postupnou liberalizací dále rozšiřuje svoji nabídku. Od června 2000 je Contactel členem prestižní evropské asociace European Foundation for Quality Management. Od října 2001 je kvalita jeho práce mezinárodně certifikována podle ISO 9001:2000.