Hlavní navigace

CREATIVE SPOUŠTÍ PROGRAM PRO ONLINE ŠKOLENÍ PARTNERŮ

[Tisková zpráva] Společnost Creative (NASDAQ: CREAF), celosvětový leader v oblasti produktů pro digitální zábavu, ohlásila, že její webové stránky My Creative (www.mycreative.eu) pro prodejní partnery budou obohaceny o interaktivní školicí nástroj provázaný s právě probíhající soutěží o ceny Creative. Školicí program a soutěž jsou dostupné pro registrované členy (prodejní partnery) ve Francii, Německu, Irsku, Itálii, skandinávských zemích, Španělsku a Spojeném království. Během několika následujících měsíců bude uveden i v dalších evropských zemích.

„Tento nový přístup ke školení rozšíří znalosti našich partnerů o produktech Creative tak, aby byli schopni svým zákazníkům lépe posloužit,“ vysvětluje Frédéric Roux, marketingový manažer Creative pro evropské prodejní partnery. „Každý měsíc navíc nabídneme některé z našich nejnovějších produktů jako ceny pro nejúspěšnější frekventanty. Aby se členové My Creative mohli zúčastnit školení a soutěže, stačí jim odpovědět na šest otázek a napsat propagační slogan.

„Tento zdroj informací a účast v soutěži jsou k dispozici pouze členům My Creative – těšíme se, že se přihlásí mnoho dalších přeprodejců,“ dodává Frédéric Roux. „Registrační proces zabere pouze dvě minuty online. Členství je otevřené pro jakéhokoli zaměstnance prodejních partnerů od vrcholového managementu po obchodníky a prodavače. Pokud budou potřebovat pomoc, mohou se obrátit na online prospekty. Soutěžní stránky také zahrnují testovací sekci, v níž si soutěžící mohou otestovat své znalosti o dalších produktech Creative.“

Stránky My Creative jsou dostupné ve 14 jazycích a nabízejí prodejním partnerům Creative nejnovější lokální a produktové informace spolu s průběžně aktualizovanými údaji o každém produktu Creative. Portfolio zdrojů a podpory zahrnuje ceníky, brožury, produktové bannery, materiály pro prodejní místa, objednávky demo produktů, ovládače, manuály, My Creative Tool Box – výkonný interaktivní obchod – a snazší přístup k obsáhlým marketingovým informacím a prospekty pro podporu prodeje produktů. My Creative doplňuje další nástroje pro komunikaci s prodejními partnery, mezi něž patří My Creative News, měsíčně vydávaný bulletin pro obchodní partnery Creative.