Hlavní navigace

D-Link na Facebooku

[Tisková zpráva] Nová forma komunikace, zajímavé novinky, videa i fotografie

Praha 3. srpna 2009 – D-Link, dodavatel end-to-end síťových řešení pro firmy i domácnosti, otevřel svoji stránku v prostředí sociální sítě Facebook. Otevřením nového komunikačního kanálu chce být firma blíže zákazníkům a prostřednictvím Facebooku přinášet aktuální informace svým fanouškům.

D-Link bude pravidelně na facebooku zveřejňovat novinky o produktech, sdělovat zajímavé informace o dění ve společnosti a přinášet nová videa a fotografie. Do budoucna by měly stránky zatraktivnit také soutěže o hodnotné ceny z dílny D-Link.

„Vzhledem k rostoucí popularitě sociálních sítí v České republice je pro nás tento způsob prezentace velmi důležitý. Chceme tak nadále aktivně komunikovat s našimi zákazníky a nabídnout jim i jinou formu než jsou stávající média,” uvádí Aleš Pícl, ředitel společnosti D-Link Česká republika.

Registrace na stránku společnosti D-Link na Facebooku lze provést jednoduše vyhledáním klíčového slova D-Link (černé logo) nebo kliknutím zde.

O společnosti D-Link
D-Link, který slaví v tomto roce 23 let „budování sítí pro lidi“, dosáhla pozice jednoho z předních dodavatelů síťových broadbandových digitálních prvků pro hlasovou a datovou komunikaci a řešení pro digitální domácnosti, malé a střední podniky či velké společnosti. Celosvětově dodává 21 % všech LAN přepínacích portů a před ním se drží již jen společnost Cisco. D-Link byl nedávno zahrnut do přehledu nejúspěšnějších světových společností působících v oblasti informačních technologií v BusinessWeek Magazine „Info Tech 100“.

D-Link má zastoupení ve 20 zemích po celé Evropě s centrem v Londýně. Tento region je pro společnost strategicky důležitý a představuje jednu třetinu jejích globálních příjmů.