Hlavní navigace

D-Link oznámil spuštění horké linky

[Tisková zpráva] Praha 21. února 2007 - Společnost D-Link zlepšuje služby poskytované svým zákazníkům spuštěním horké linky v českém jazyce. Tato služba je k dispozici od 1. března 2007 na telefonních číslech (+420) 225 281 553 pro Českou republiku a (+421) 263 813 628 pro Slovensko. V provozu bude v pracovní dny mezi 8:00 -17:00 hodinou. Mimo tyto hodiny je možno se obrátit na podporu pomocí e-mailu na adrese support@dlink.cz anebo prostřednictvím webového formuláře na www.dlink.cz/support .

Zákazníci zde budou moci díky horké lince získat informace co dělat v případě, že mají se zařízením D-Link nějaký technický problém, potřebují technickou radu apod. Dozví se také, jak a kde mohou zařízení získat i informace o délce záruk či jejich podmínkách. Zlepšení servisu, pocítí koncoví zákazníci v celé ČR i SR.

Odpověď a vyřízení požadavku telefonem či e-mailem získají zákazníci v pracovní době nejdéle do 4 hodin od zaregistrování požadavku. Složitější technické dotazy, vyžadující konzultace odborných pracovníků, budou předávány na technický support D-Link CZ/SK či dále do Londýna nebo na Tchaj-wan.

Jiří Kraval, Country Sales Manager D-Link pro Českou a Slovenskou republiku, k tomu řekl: „Spuštěním horké linky umožníme všem našim zákazníkům, od velkých firem po domácí uživatele, získat potřebné informace ihned a v češtině. Jsme si vědomi toho, že kdo rychle pomáhá dvakrát pomáhá a proto jim v tomto ohledu vycházíme maximálně vstříc.“