Hlavní navigace

Databáze CACHÉ pohání software pro marketing v oblasti zdravotnictví od PENS Communications

[Tisková zpráva] Postrelační databáze od InterSystems podporuje systém pro cílené marketingové kampaně

Cambridge, Massachusetts — 11. dubna 2006 — Společnost InterSystems Corporation oznámila, že spolupracuje se společností PENS Communications Systems LLC na vytvoření špičkového softwaru marketingových komunikací pro oblast zdravotní péče.

InterSystems, přední dodavatel databází pro zdravotní péči, vyvíjí a prodává postrelační databázi CACHÉ a univerzální integrační platformu Ensemble. PENS Communications, aplikační partner InterSystems, dodává informační systém pro zasílání bulletinů pacientům (Patient Education Newsletter System – PENS), což je daty řízená aplikace pro hromadné cílené marketingové zprávy.

Systém PENS využívá vlastní data poskytovatele zdravotní péče, která obsahují všechny služby a vztahy, které má každý adresát (např. domácnost) s poskytovatelem. PENS postavený na databázi CACHÉ od InterSystems využívá tato data k vytváření personalizovaných bulletinů. Každý bulletin obsahuje výběr článků, specifických pro domácnost a čtenáře bulletinu. Čtenáři tak dostávají to, co chtějí – relevantní, stručné a užitečné informace.

Bulletin PENS by mohl například obsahovat články, které jsou vybrány na základě demografických údajů (jako je věk, pohlaví, bydliště, typ pojištění, úroveň vzdělání, atd.) nebo použitých služeb. Zaměření jednotlivých článků určují marketingoví specialisté poskytovatele zdravotní péče. Kromě toho může být směrování určitých článků řízeno na základě vztahu adresáta k poskytovateli (dárce, dobrovolník, zaměstnanec, lékař, místní zaměstnavatel). „PENS přináší pravý cílený (one-to-one) marketing,“ řekl Greg Padovani, prezident PENS Communications. „Děláme simulace zpracování, které klientům umožní upravit směrování informací tak, aby přicházely k optimálním adresátům. PENS umožňuje také podrobné sledování a výpis jednotlivých článků i celého bulletinu. Klienti hlásí lepší výsledky, než u tradičních marketingových nástrojů. Je to zcela nový způsob provádění marketingových komunikací.“

Spolehnutí na objektovou technologii CACHÉ přináší vysoký výkon
Sofistikované objektové schopnosti CACHÉ byly klíčem ke snadnému, rychlému a ekonomickému vytváření rozšíření a změn. „CACHÉ umožňuje přistupovat k databázi podle toho, co je pro daný scénář nejvhodnější – objektově, relačně nebo přímo,“ vysvětluje Padovani. „Používáme objektově orientovanou architekturu CACHÉ namísto tradičního relačního přístupu. Výsledkem je, že databáze PENS je téměř okamžitě modifikovatelná. Změny, které by si u relační databáze vyžádaly týdny, jsou nyní hotovy během pár minut.“

Také vysoký výkon je pro inovační aplikaci PENS velmi významný. „Museli jsme porovnat zaměření každého článku s daty každého adresáta. S CACHÉ můžeme zpracovat velké objemy dat za velmi krátkou dobu,“ pokračoval Padovani. „Podle odezvy od našich uživatelů můžeme říci, že možnost cenově příznivé „one-to-one“ komunikace s cílovými klienty pozvedá management vztahů se zákazníky zdravotní péče na zcela novou úroveň“.

„S neustálým růstem konkurence v sektoru zdravotní péče se zvyšuje také význam podpory technologických inovací pro nové marketingové iniciativy,“ řekl Paul Grabscheid, viceprezident InterSystems pro strategické plánování. „Jsme rádi, že můžeme pracovat s PENS Communications na softwarovém produktu, který umožní poskytovatelům zdravotní péče oslovit jejich cílové klienty mnohem účinněji, než kdykoli předtím.“