Hlavní navigace

Datamonitor doporučuje při nákupu IVR řešení zvážit Genesys

10. 6. 2009

[Tisková zpráva] Samoobslužné řešení call centra pro odbavení zákazníků – Genesys Voice Portal – je jedním ze dvou produktů, které analytici Datamonitoru doporučují při výběru zvážit. Špičkového hodnocení produkt společnosti Genesys dosáhl zejména díky konzistentnímu vývoji a skvělému renomé produktu u zákazníků.

PRAHA, 10. června 2009 – Stále více společností se dnes snaží zlepšit komunikaci se zákazníky prostřednictvím takzvaných samoobsluh označovaných jako řešení IVR (Interactive Voice Response). Tyto automatizované systémy samy vyřizují požadavky zákazníků bez přispění operátora call centra a jsou začleněny do většího systému řízení vztahů se zákazníky (CRM).

Přední analytická společnost Datamonitor na trend zareagovala přípravou nezávislé analýzy Jak se rozhodnout – výběr dodavatele podnikového IVR řešení (Decision Matrix – Selecting an IVR Vendor in the Enterprise). Mezi špičkovými řešeními, která by měla být při výběru zvážena, uvádí Datamonitor produkty pouze dvou firem. Jednou z nich je řešení Genesys Voice Portal (GVP) od společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, která je dceřinou společností technologického koncernu Alcatel-Lucent.

Report společnosti Datamonitor firmám poskytuje vodítka ke kvalifikovanému výběru IVR řešení. Kromě toho analýza nabízí seznam doporučených dodavatelů platformy IVR. V seznamu figurují dodavatelé se stabilní pozicí na trhu a produktem IVR, jenž je považován za špičku v oboru nebo je součástí komplexní sady řešení.

„Společnost Genesys v našem reportu dosahuje špičkového hodnocení díky svému konzistentnímu růstu v oblasti GVP a skvělému renomé u široké základny věrných zákazníků,“ říká Aphrodite Brinsmeadová, analytička pro oblast technologií pro interakci se zákazníky ve společnosti Datamonitor a hlavní autorka reportu. „Aplikace nové generace společnosti Genesys nás nadchly. Koncept inteligentního odbavení zákazníků – intelligent Customer Front Door (iCFD) – poukazuje na progresivní myšlení tohoto dodavatele a odhodlání rozšiřovat funkčnost IVR řešení,“ dodává Brinsmeadová.

Při vyhodnocování konkurenční dynamiky byla každá společnost včetně Genesys posuzována v následujících třech kategoriích:

  • Technologická úroveň: vysoké hodnocení Genesys zajistilo řešení VoiceGenie s podporou protokolů SIP a H.323, obohacené o další monitorovací a reportovací funkce;
  • Tržní dopad: zde společnost Genesys bodovala hlavně díky vysokému počtu zákazníků v oblasti IVR a stálému dvojcifernému růstu v oblasti GVP;
  • Postoj koncových uživatelů: podle uživatelů je Genesys dobře známým a důvěryhodným poskytovatelem platforem IVR.

„Řešení inteligentního odbavení zákazníků iCFD nám zajišťuje skvělé samoobslužné funkce, které využíváme ke zlepšení úrovně péče o zákazníky, zvýšení provozní efektivity a zvýšení výnosů,“ řekl Gerry Cools, manažer prodejní strategie a rozvoje u předního dodavatele integrovaných telekomunikačních služeb v Belgii, společnosti Belgacom. „Potřebovali jsme zmenšit objem příchozích hovorů zpracovávaných operátory, aniž bychom snížili úroveň péče o zákazníky a nutili klienty k interakci s automatizovaným systémem zaměřeným čistě na snížení nákladů. S iCFD dokážeme předvídat potřeby zákazníků. Díky tomu se nám podařilo zvýšit spokojenost klientů o 10 procent, zvýšit kapacitu pro generování příjmů o 3 procenta a v letech 2007 až 2008 snížit počet operátorem odbavovaných hovorů o 1,1 milionu.“

Report „Decision Matrix – Selecting an IVR Vendor in the Enterprise“ v celém znění je ke stažení na adrese: http://www.ge­nesyslab.com/new­s/analysts/090115_Se­lecting%20an%20IV­R%20vendor%20AB%20F­INAL.doc

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře