Hlavní navigace

Datamonitor zařadil Genesys mezi doporučované dodavatele IP řešení pro kontaktní centra

[Tisková zpráva] Datamonitor doporučuje při výběru podnikového IP řešení pro kontaktní centra s podporou protokolu SIP zvážit produktovou sadu společnosti Alcatel-Lucent a její dceřiné společnosti Genesys. Na předních příčkách se toto řešení umístilo díky vysokému skóre v hodnocení klíčových vlastností produktu, řadě unikátních inovací a možnosti využití v různých typech firem – od velmi malých až po nadnárodní korporace. IP kontaktní centra nabízejí pokročilé funkce a nesrovnatelně vyšší komfort užívání než starší systémy. Firmy tak mohou ušetřit na provozních nákladech a rovněž podstatně zvýšit úroveň péče o zákazníky.

PRAHA, 7. října 2009 – Analytická společnost Datamonitor vydala studii nazvanou Jak se správně rozhodnout – výběr dodavatele IP kontaktního centra („Decision Matrix – Selecting an IP Contact Center Vendor“). Studie nabízí srovnávací analýzu předních výrobců IP řešení pro kontaktní centra. Produkt firmy Alcatel-Lucent a její dceřiné společnosti Genesys Telecommunications Laboratories se dostal na seznam pouhých dvou řešení, která Datamonitor doporučuje při výběru zvážit.

Datamonitor chválí inovace a skvělé technologické řešení
„Velmi dobré hodnocení v analýze Decision Matrix dokazuje, že společnosti Alcatel-Lucent a Genesys vytvářejí unifikované inovace. Produkt těchto společností představuje vhodné řešení pro širokou škálu firem – od těch velmi malých až po ty opravdu velké,“ řekl Ian Jacobs, senior analytik společnosti Datamonitor a autor zprávy Decision Matrix. „Toto dalekosáhlé pokrytí, v kombinaci s výtečným technickým hodnocením funkcí a vlastností řešení, jeho spolehlivost, škálovatelnost a vývojová strategie učinily Alcatel-Lucent/Genesys jasnou volbou pro zařazení do seznamu doporučovaných produktů.“

Analýza Datamonitoru hodnotila jednotlivá řešení IP kontaktních center v několika kategoriích. Produktová sada Alcatel-Lucent/Genesys získala nejvyšší skóre v kategorii posuzující technologickou stránku. Nejlépe hodnoceny byly zejména funkce a vlastnosti řešení, jeho spolehlivost a škálovatelnost.

IP call centra postupně nahradí starší technologie
Lídři trhu, kteří kladou důraz na péči o zákazníky, postupně investují do nových IP systémů pro kontaktní centra. Jedině tak mohou dále zlepšovat úroveň péče o zákazníky. Tyto novější systémy nabízejí pokročilé funkce a nesrovnatelně vyšší uživatelský komfort než starší systémy postavené na platformě TDM (Time Division Multiplexing). V důsledku společnosti zjišťují, že jim IP systémy call center pomáhají nejen ušetřit, ale rovněž výrazně zvýšit úroveň péče o zákazníky.

Více informací o IP řešeních pro kontaktní centra od společností Alcatel-Lucent a Genesys lze získat na www.genesyslab.com.

O společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.
Genesys, součást koncernu Alcatel-Lucent, je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys se zaměřuje na software pro interakci se zákazníky prostřednictvím telefonu, webu a e-mailu. Software Genesys zákazníky dynamicky propojuje s patřičnými místy – pomocí samoobslužných či asistovaných služeb – za účelem splnění požadavků zákazníků, optimalizace cílů péče o zákazníky a efektivního použití zdrojů. Software Genesys zpracuje každý den více než 100 milionů zákaznických interakcí ve více než 4000 společností a státních organizací v 80 zemích. Genesys umožňuje společnostem i organizacím využívat všech jejich zdrojů, od kontaktního centra až po administrativní zázemí, ke zkvalitňování interakce se zákazníky. Díky tomu Genesys pomáhá odstranit nespokojenost zákazníků, podporuje efektivitu a urychluje obchodní inovace. Další informace najdete na webu www.genesyslab.com nebo na blogu www.betterinte­ractions.com. Hlavní sídlo společnosti je v kalifornském Daly City v USA, na celém světě má Genesys 43 poboček. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab.com.

O společnosti Alcatel-Lucent
Společnost Alcatel-Lucent (Euronext Paris a NYSE: ALU) dodává poskytovatelům služeb, firemní klientele a státní správě na celém světě řešení, díky nimž mohou koncoví uživatelé využívat možnosti hlasové, datové a obrazové komunikace. Jako lídr v oblasti pevných, mobilních a konvergentních širokopásmových sítí nabízí Alcatel-Lucent komplexní komunikační služby bez ohledu na to, zda jsou jejich uživatelé právě doma, v zaměstnání nebo na cestách. Se 79 tisíci zaměstnanců a pobočkami ve 130 zemích světa je Alcatel-Lucent místním partnerem s celosvětovým dosahem. Společnost má nejzkušenější globální servisní tým v oboru a disponuje jednou z největších výzkumných, technologických a inovačních kapacit. Alcatel-Lucent dosáhl v roce 2006 předběžných kombinovaných výnosů ve výši 18,3 miliardy eur. Operuje z Francie, jeho vedení sídlí v Paříži. Podrobnější informace o společnosti Alcatel-Lucent naleznete na www.alcatel-lucent.cz.