„David má obrovské zkušenosti s vedením lidí, tvorby strategií a řízením internetových projektů. Jeho příchod do našeho týmu podpoří naší strategii, v rámci které hrají hlavní roli komplexní služby, včetně dodávky internetové konektivity firemním zákazníkům,“ uvedl Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.
Duroň před projektem v londýnské centrále pracoval v tuzemském Vodafonu na pozici marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky. Stál za uvedením nových tarifů pro internet v mobilu, podílel se na vzniku oddělení nabízející mobilní reklamu v mobilních telefonech a spolupracoval na spuštění přelomové nabídky Vodafone nabitá karta, která jako jediná předplacená karta na trhu nabízí stejné ceny za volání a SMS jako na paušálních tarifech.
Před nástupem do českého Vodafonu zastával Duroň pozici generálního ředitele internetového portálu Atlas.cz. V minulosti rovněž působil v top manažerských pozicích ve společnostech GTS Novera a Telefónica O2 (dříve Český Telecom).