Hlavní navigace

Společnost Dell úspěšně dokončila registraci prvních partnerů v programu Dell Partner Direct

[Tisková zpráva] Praha, 13. srpna 2009 – Společnost Dell dokončila druhou fázi certifikací programu Dell Partner Direct. Přibližně rok od spuštění programu získalo 73 partnerů, kteří prošli potřebným proškolením a splnili i další podmínky, nominaci na vyšší úroveň „Registred Partner“. Kromě možnosti oficiálně využívat logo „Dell Registred Partner“ a další cobrandované marketingové materiály. Další z výhod spočívá v možnosti využívat dedikovaného obchodníka Dellu a specializovaného portálu a online obchodu s konfigurátorem Dell.

Získají tak zjednodušený přístup ke všem produktům a službám Dell. Vzhledem k obchodní činnosti, která se u těchto partnerů zaměřuje více na pokročilejší řešení a služby v oblasti IT, mají rovněž zdarma přístup k technologickým seminářům, školením a konzultacím se specialisty společnosti Dell.

„Program Dell Partner Direct je pro nás způsobem, jak náš specifický obchodní model se všemi jeho výhodami přiblížit většímu množství zákazníků. I menší společnosti tak díky našim vysoce kvalifikovaným partnerům budou moci využívat komplexní portfolio řešení včetně služeb, na které jsou zvyklí velcí zákazníci a státní správa“, řekl Stanislav Hájek, Channel marketing manager společnosti Dell.

Mezi další výhody certifikace „Dell Registered Partner“ patří mimo jiné možnost přihlásit se do programu Dell Showroom a získat tak přístup k demo produktům. Dell Partner Direct bude i nadále pokračovat v certifikacích. Vybraní partneři se v dalším období začnou připravovat na nejvyšší stupeň programu, jehož završením bude získání certifikace „Dell Certified Partner“.

DELL Partner Direct
PartnerDirect je celosvětový partnerský program společnosti Dell, jehož záměrem je posilovat vztahy s obchodními partnery tak, aby koncovým zákazníkům nabídli širší nabídku služeb a produktů vybudovaných na řešeních společnosti Dell a to s maximální flexibilitou a přidanou hodnotou.

O společnosti Dell
Společnost Dell vždy naslouchá svým zákazníkům a jejich potřebám a dodává inovativní technologie a služby, kterým zákazníci důvěřují a cení si jich.