Hlavní navigace

Dell představil nový motivační program pro partnery programu Dell Parner Direct

[Tisková zpráva] Praha, 2. září 2009 – Společnost Dell dnes představila podzimní motivační soutěž určenou obchodním partnerům programu Dell Partner Direct. Pod názvem „Pestrý Podzim“ tak mají všichni registrovaní partneři možnost dosáhnout na zajímavé výhry jako odměnu za spolupráci a odběr produktů Dell. Ve hře jsou téměř tři desítky hodnotných cen, které ve spolupráci s oficiálními distributory „100Mega Distribution“ a „SWS“, společnost Dell věnuje. Hlavní cenou je špičkový notebook Dell Latitude E4300 včetně dokování. Mezi další výhry se pak řadí několik ultra mobilních projektorů Dell M109S, LCD monitorů a také all inclusive pobyty na českých horách nebo v Alpách.

„Před několika týdny jsme dokončili nominace našich prvních partnerů na úroveň Registered Partner, pro které je připravena řada benefitů v rámci partnerského programu. Tato soutěž má zpestřit podzimní prodeje i těm menším partnerům a ukázat, že i o ně máme velký zájem“ říká Stanislav Hájek, Channel Marketing Manager společnosti Dell a dodává: „Byznys je vlastně hra, a ta je vždy otázkou motivace. V nejnáročnějším období z celého roku ji tak partnerům dodáme a zároveň odměníme jejich práci a podporu věnovanou právě produktům a službám Dell.“

Detailní podmínky programu naleznete na www.dell.cz/pes­trypodzim.

DELL Partner Direct
PartnerDirect je celosvětový partnerský program společnosti Dell, jehož záměrem je posilovat vztahy s obchodními partnery tak, aby koncovým zákazníkům nabídli širší nabídku služeb a produktů vybudovaných na řešeních společnosti Dell, a to s maximální flexibilitou a přidanou hodnotou.

O společnosti Dell
Společnost Dell vždy naslouchá svým zákazníkům a jejich potřebám a dodává inovativní technologie a služby, kterým zákazníci důvěřují a cení si jich.