Hlavní navigace

Deník METRO má od 1.dubna nového ředitele

[Tisková zpráva] Deník METRO oznamuje změnu na pozici generálního ředitele. Funkci opouští Švéd Fred Gabrielson, který bude i nadále působit v METRO International a zodpovídat za další projekty v rámci sítě poboček deníku Metro ve světě. Novým generálním ředitelem se tak stává Martin Konrád.

Pan Martin Konrád dosud působil v Regie Radio Music (RRM) na pozici obchodního ředitele. Je mu 36 let a svou profesní dráhu začal jako Key Account Managera ve společnosti Ticket Restaurant. Následovalo desetileté působení v Regie Radio Music. Nastoupil zde jako ředitel regionálního prodeje pro Prahu, v roce 1998 se stal ředitelem národního prodeje a od roku 2000 pracoval jako obchodní ředitel celé společnosti.

„Jsme rádi, že jsme v osobě Martina Konráda našli ideálního kandidáta pro vedení české pobočky. Očekáváme, že své bohaté zkušenosti a znalosti z oblasti obchodu využije při rozvoji a posilování pozice deníku METRO na českém mediálním trhu.“, řekl Peter Hivatal, regionální ředitel METRO pro střední a východní Evropu.

„Považuji tuto pozici za výzvu a hodlám pokračovat v úspěšně nastoleném trendu společnosti, zvyšování obratu, zisku a dalšího rozšiřování a zkvalitňování distribuce deníku Metro v České republice.“, řekl Martin Konrád, generální ředitel společnosti METRO Česká republika a.s.