Hlavní navigace

Digitální Agentury, sekce při AKA spouští webovou prezentaci s tipy pro zadavatele

[Tisková zpráva] 20. října 2010 - Digitální Agentury, sekce při AKA, která sdružuje přední marketingově orientované digitální agentury představuje novou verzi webových stránek, které v první fázi přinášejí užitečné informace zejména pro zadavatele kampaní.

Členy sekce Digitální Agentury je v současné době 10 agentur, které patří mezi špičku na poli digitálních řešení u nás. V souladu se stanovami sekce rotuje předsednictví každého půl roku mezi členskými agenturami. Jiřího Langera, který zastupoval EURO RSCG Digital nyní vystřídal Michal Nydrle z Nydrle Digital a od března 2011 přejde předsednictví na Roberta Haase z agentury SYMBIO.

Na stránkách www.digitalni­agentury.cz lze nyní nalézt profily členů sekce, kontakty i tipy pro zadavatele. Stránky se vyplatí sledovat pravidelně, protože přinášejí ukázky realizací nových digitálních kampaní. Dynamiku stránek podporuje i sdružení příspěvků jednotlivých agentur na sociálních portálech. Stačí kliknout na zajímavě graficky řešené prvky v záhlaví úvodní stránky a zjistíte, co se právě děje ve světě digitálních agentur.

Jedním z hlavních cílů webové prezentace je poskytnout oporu zadavatelům při rozhodování o realizaci kreativních digitálních kampaní a přiblížit možnosti digitálních řešení širší veřejnosti. Pozornost je v první fázi věnována zejména otázkám okolo výběrových řízení.

„Z praxe víme, že průběh výběrových řízení je často neefektivní a nepřináší očekávaný výsledek ani pro zadavatele, ani pro zúčastněné agentury,“ říká Michal Nydrle, předseda sekce Digitální Agentury a dodává: „Proto jsme na základě zkušeností všech našich členských agentur zformulovali vzor zadání – tzv. briefu od zadavatele pro agenturu, který je základem pro vytvoření efektivního a kreativního zpracování kampaně.“

Vzorový brief je koncipován tak, aby byly pokryty všechny aspekty kampaně, a aby zadavatel získal potřebné informace o agentuře, která se výběrového řízení účastní. Použití vzorového briefu zároveň usnadní zadavatelům porovnání zpracování zadání zúčastněnými agenturami, aby tak mohli snáze posoudit, které řešení je pro ně nejvhodnější.

Možnosti digitálních řešení i nové trendy budou prezentovány i na prvním odborném semináři, který sekce Digitální Agentury připravuje na podzim 2010.

O Digitální agentury, sekce při AKA
Sdružení Digitální Agentury vzniklo v březnu 2010. Pracuje pod záštitou Asociace komunikačních agentur a získalo status Digitální agentury – sekce při AKA. V tuto chvíli má Sekce 10 stálých členů: Euro RSCG 4D, GREY Digital, Mather Advertures, McCann Digital, Nydrle Digital, Ogilvy Interactive, Publicis Modem, SYMBIO Digital, Symblaze a Wunderman.