Hlavní navigace

Do nového roku s novou komunikací Seznam.cz

[Tisková zpráva] Česká portálová jednička Seznam.cz vstupuje do roku 2011 s novou komunikací. Jejím hlavním cílem je prohloubit vztah se stávajícími uživateli a poukázat na rozsah služeb Seznam.cz, které každý den poskytuje tuzemské internetové populaci.

Již několik let komunikace Seznam.cz nezaznamenala zásadnější změny. Začátek roku 2011 je proto pro Seznam.cz ve znamení startu jeho nové komunikace. Kampaň se objeví od 12. ledna a její hlavní součástí bude televizní spot, který diváci budou mít možnost shlédnout na hlavních českých TV stanicích. 

Chceme uživatelům pomoci uvědomit si, kolik mají důvodů jít na Seznam.cz a jaké stěžejní služby portál nabízí,“ vysvětluje hlavní smysl kampaně Martin Šámal, Senior brand manažer Seznam.cz. 

Uvedení nové komunikace, která si dává za cíl měnit a posouvat vnímání značky Seznam.cz u uživatelů, podpoří i změna sloganu. Změna, která nastává poprvé v historii Seznam.cz, spočívá v nahrazení slova „neznám“ za „hledám“. Registrace nového sloganu „Najdu tam, co hledám“, která proběhla již na jaře roku 2010, vycházela z logiky celkového vývoje, kterým prošel internet a portál samotný od doby, kdy byl vymyšlen slogan původní. „Internet byl tehdy neznámým prostředím a tomu také odpovídal slogan Seznam … najdu tam, co neznám. Nyní už je ale internet pro většinu lidí něčím, bez čeho by se neobešli. Stal se pro nás zdrojem všeho, co zrovna hledáme. Změna sloganu je proto jen reakce na internet současné doby.“ říká Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz 

Z průzkumu realizovaného v prosinci 2010 společností Factum Invenio vyplývá, že znalost a užívání portálu Seznam.cz je v pozici proti globálním portálům v celosvětovém měřítku unikátní. Seznam.cz zná 100% dotazovaných, využívá ho 87%. Nejčastěji ho používá 49% uživatelů internetu v ČR. Podíl uživatelů internetu, kteří mají jako domovskou stránku nastaven Seznam.cz je 63%. 

Pozice Seznam.cz na českém trhu je založena na budování dlouhodobého vztahu se svými uživateli, ten se v čase vyvíjí a odráží tak i změny ve využívání internetu. Právě na tyto změny chce Seznam.cz reagovat – změnou sloganu i dalším vývojem svých služeb.
Vitalia.cz: Test na HIV je zdarma i za pět set

Test na HIV je zdarma i za pět set

DigiZone.cz: Placené VoD a obsah zdarma

Placené VoD a obsah zdarma

Podnikatel.cz: Změny v cestovních náhradách 2017

Změny v cestovních náhradách 2017

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem