Hlavní navigace

Dobrý web první českou Google AdWords Qualified Company

[Tisková zpráva] Dobrý web, konzultační a poradenské centrum v oblasti internetového marketingu, je prvním českým subjektem, který splnil náročné požadavky společnosti Google a získal certifikát Google AdWords Qualified Company v programu Kvalifikovaný reklamní profesionál Google.

Dobrý web, který se specializuje na konzultace a poradenství v oblasti internetového marketingu a reklamy, jako vůbec první subjekt v České republice získal počátkem dubna certifikát AdWords Qualified Company společnosti Google.

Google AdWords je reklamní síť, která inzerentům umožňuje jednoduše a během několika minut dostat inzerát k návštěvníkům webu. Inzeráty se zobrazují ve vyhledávači Google a v celosvětové reklamní síti Google Network, do níž patří například AOL.com, New York Times nebo v České republice známé Tiscali a Seznam.

„Inzerce prostřednictvím klíčových slov v rámci systému AdWords představuje výhodnou alternativu k běžné reklamě na Internetu, protože umožňuje jednoduché a efektivní cílení reklamních kampaní s velkou mírou rentability. Tento druh inzerce je přitom finančně dostupný jak pro velké společnosti, tak pro menší firmy,“ říká Martin Kopta, hlavní konzultant Dobrého webu.

Společnost Google Inc., která provozuje nejpoužívanější vyhledávač na světě, certifikát AdWords Qualified Company propůjčuje společnostem, jež prokázaly schopnost poskytovat své služby na mezinárodně srovnatelné profesionální úrovni.

Podle monitoringu návštěvnosti webů služby NAVRCHOLU.cz představuje Google nejvýznamnější zdroj návštěv českých webů hned za vyhledáváním Seznamu a jeho podíl v českém prostředí se dlouhodobě zvyšuje. Tím roste i význam inzerce na stránkách vyhledávání Google. České firmy navíc mají možnost prostřednictvím Google oslovit celosvětový trh.

Získaný certifikát je dokladem a zárukou toho, že Dobrý web je schopen profesionálně a na mezinárodně srovnatelné úrovni řídit reklamní kampaně v systému AdWords. „Google podmiňuje udělení certifikátu složením zkoušek z teoretických znalostí i praktických zkušeností a také splněním náročných předpokladů, mezi něž patří například výše obratu. Podmínky jsou pro celý svět stejné, a pro české společnosti není snadné jim vyhovět,“ říká Petra Větrovská, konzultantka, která řídí správu kampaní klientů Dobrého webu v Google AdWords.