Hlavní navigace

Dobrý web se stal členem Yahoo! Web Analytics Consultant Network

[Tisková zpráva] Konzultační agentura Dobrý web, zabývající se internetovým marketingem a webovou analytikou, se stala členem Yahoo! Web Analytics Consultant Network (YWACN). Dobrý web tak je jediným subjektem v ČR, který získal certifikaci sítě Yahoo! Web Analytics Consultant Network, a zároveň je držitelem certifikátu Google Analytics Certified Partner.

Dobrý web získáním členství v YWACN potvrdil přední postavení v oblasti webové analytiky v České republice. Yahoo! Web Analytics (Y!WA) je pokročilý nástroj pro webovou analytiku, který poskytuje mnoho řešení doposud známých zatím pouze u placených nástrojů jako jsou Omniture SiteCatalyst nebo Unica NetInsight.  

„Jsme rádi, že můžeme našim klientům poskytnout další alternativu k ostatním analytickým nástrojům,“ říká Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web. Konzultant webové analytiky Pavel Jašek k tomu dodává: „Y!WA poskytuje několik výhod, mezi které patří sledování výsledků v reálném čase, velmi podrobnou práci s individuálními návštěvníky od sledování pohybu po stránkách až po získávání sociodemografických údajů. Věříme, že možnosti tohoto systému pomohou těm, kteří jej začnou využívat, v mnohem lepším využití potenciálu svých webových stránek.“  

Nástroj Y!WA je zdarma, je ovšem dostupný pouze přes certifikované  partnery. Díky členství v YWACN může Dobrý web svým klientům tento nástroj poskytnout a svými konzultacemi přispět ke správnému měření stránek, nastavení cílů a jejich správnému sledování. 
  

O Yahoo! Web Analytics (http://web.a­nalytics.yaho­o.com/)

Yahoo! Web Analytics je vysoce přizpůsobitel­ný systém pro analýzu webů určený  ke zvýšení prodejů a spokojenosti návštěvníků webových stránek, snížení nákladů na internetový marketing a získání nových poznatků o zákaznících. 

Ukládáním a zpracováváním dat v čisté nesou­hrnné podobě se z Yahoo! Web Analytics stává nástroj, který neslouží pouze k vytváření reportů. Jde o výkonný a vysoce flexibilní analytický nástroj. Ať již data sledovaná v reálném čase, tak i historické údaje je možné okamžitě segmentovat a zobrazovat v přehledných grafech, což pomáhá marketingovým pracovníkům a tvůrcům webů odpovědět na specifické otázky, a tím najít nová řešení, jak zlepšit jejich obchodní výsledky.