Hlavní navigace

Dovolená.iDNES.cz – nový projekt z rodiny iDNES.cz s nabídkou zájezdů

[Tisková zpráva] Největší zpravodajský portál iDNES.cz se rozhodl zareagovat na zvyšující se poptávku po zájezdech spuštěním nového projektu www.dovolena.idnes.cz s nabídkou zájezdů do celého světa.

Dovolená.iDNES.cz startuje 1. února 2011 a nabízí inzertní  prostor pro propagaci nabídek cestovních kanceláří  a agentur. K dnešnímu dni nabízíme 19 inzerujících cestovních kanceláří se 265.000 nabídkami termínů zájezdů. 

Dovolena.iDNES­.cz rozšíří řadu SME projektů z rodiny iDNES.cz a iDNES.cz tak bude návštěvníkům nabízet kompletní služby od výběru práce, nemovitosti a automobilu až po vysněnou dovolenou. Našim cílem je být do roka fungování na předních pozicích mezi servery s nabídkou zájezdů,“ upřesnil vedoucí portálových a komunitních služeb iDNES.cz Mgr. Jan Josef Kubíček. 

„Z obchodního hlediska počítáme s velkým potenciálem projektu a mezi ostatními službami do něj vkládáme velké naděje,“ doplnil Vladimír Dubeň, obchodní vedoucí SME projektů. 

Největší výhodou projektu je, že zájemce o zájezd již při vyhledávání vidí, kdo je provozovatel zájezdu, a má možnost si vybírat podle „osvědčených“  cestovních kanceláří. 

Portál má přehledné řazení nabídek podle zemí či destinací v jednotlivých státech a také jednoduché vyhledávání a filtrování nabídek dle zadaných kritérií zájezdů. Objednávku dovolené zájemce provádí přímo na stránkách inzerujícího klienta (cestovní kanceláře či agentury), kam bude automaticky přesměrován. 

Dovolená.iDNES.cz má silné  zázemí v mediálním domě MAFRA, a.s. a obsahové propojení s iDNES.cz na hlavní stránce, ve článcích rubriky Cestování a v magazínu Víkend celostátního deníku MF DNES. 

Během února připravujeme představení  projektu široké veřejnosti spolu se soutěží o zájezd do Španělska pro 2 osoby na veletrhu cestovního ruchu Holiday World v Praze na Výstavišti.  

V průběhu letošního roku projekt rozšíříme o nabídku letenek, půjčoven automobilů a katalog ubytovacích zařízení. 
 
 

O mediální  skupině MAFRA: 

Mediální skupina MAFRA sdružuje pod svou střechou produkty ze všech oblastí  mediálního trhu. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní  deník MF DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny, kategorii bezplatných deníků zastupuje deník Metro.

Zpravodajské  portfolio doplňují nejdů­věryhodnější zpravodajský  portál iDNES.cz a server Lidovky.cz, dalším portálem je pak jobdnes.cz pro vyhledávání zaměstnání.

Do skupiny patří i dvě pražská rádia – Expresradio 90,3 FM a rádio Classic FM a hudební televize Óčko.