Hlavní navigace

DPD spustila nové internetové stránky

[Tisková zpráva] Praha, dne 3. března 2009 – Společnost DPD, evropský lídr v oblasti expresních zásilkových služeb, spustila v lednu 2009 nové internetové stránky. Webové stránky jsou ucelenou prezentací firmy a ve spojení s dalšími internetovými nástroji i efektivním způsobem reklamy.

„ Internetové stránky jako komunikační a obchodní nástroj firem, začínají být takovou samozřejmostí, že nemít je, už působí spíš jako výstřednost než jako zaostalost,“ říká Jiří Janoušek, výkonný ředitel Asociace komunikačních agentur.

„ Společnost DPD vznikla v roce 1976 v Německu a postupně rozšiřovala své služby i do zahraničí. Strategie rozvoje byla formou navazování exkluzivních partnerství se silnými přepravními hráči na jednotlivých trzích, kde DPD postupně získávala i majetkové podíly. V roce 2007 začala postupná harmonizace balíčků nabízených služeb na jednotlivých trzích, která pokračovala ke sjednocování názvu společnosti. Dalším krokem v harmonizaci komunikace, který byl zákazníkům představen na začátku roku 2009, jsou nové internetové stránky společnosti DPD, které ve všech regionech respektují stejnou grafickou podobu i strukturu. Spuštění nové podoby internetových stránek předcházel podrobný výzkum chování zákazníků a stránky byly připraveny s pečlivým přihlédnutím na jejich potřeby,“ říká Daniel Mareš, ředitel DPD pro střední a východní Evropu.

„Filosofií firmy je sjednocení vizualizace marketingové komunikace včetně webových stránek. Nové stránky respektují podněty, které jsme získali od našich zákazníků, jsou jednodušší, přehlednější a graficky propracovanější. Hlavním cílem webových stránek DPD je zjednodušit zákazníkovi přístup k informacím a posloužit jako komunikační nástroj. Na stránkách DPD najdete mimo jiné komplexní portfolio služeb , základní pravidla systémové přepravy, informaci o volných pozicích a samozřejmě i všechny tiskové zprávy. Dále je možné prostřednictvím těchto stránek objednat přepravu zásilek, zaslat poptávku služeb, či jakýkoliv dotaz, monitorovat pohyb svých zásilek, uplatnit a dále sledovat průběh řízení reklamace.. Vzhledem k tomu, že jsou webové stránky svou dostupností, oproti telefonním linkám, naprosto jedinečný prostředek pro komunikaci, je našim cílem i nadále rozvíjet jejich funkcionalitu tímto směrem,“ dodává Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel DPD CZ.

Společnost DPD je součástí nadnárodní skupiny GeoPost, lídra na světovém trhu zásilkových a expresních služeb, a působí ve více než 220 zemích. Kromě DPD působí v různých zemích například pod názvy Chronopost, Parceline a Direct Parcel Distribution.

Firma GeoPost je třetím největším poskytovatelem expresních a balíkových služeb v Evropě. GeoPost je plně vlastněnou dcerou francouzské národní poštovní služby Groupe La Poste.

Společnost DPD byla založena v roce 1976 jako první soukromá balíková služba v Německu. V dnešní době je jedním z předních poskytovatelů přepravních služeb v Evropě. Rozsáhlou síť společnosti tvoří více než 750 dep, v nichž pracuje přes 17 500 zaměstnanců. Síť DPD ročně přepraví téměř 450 milionů balíků pro více než 220 000 podnikových zákazníků. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD.

Informace o službách DPD – Zákaznická linka 841 7010 700