Hlavní navigace

Dynamická reklama on-line? Pro oXySHOP žádný problém

[Tisková zpráva] Brno, 21. 7. 2009: E-commerce systém oXySHOP od společnosti oXy Online představuje novou specialitu - dynamickou výkladní skříň. Díky ní můžete své reklamní kampaně na skupiny produktů vytvářet a sledovat přímo v prostředí vašeho e-shopu. To vše s minimálními náklady, s maximální efektivitou a ve vysoké grafické kvalitě. Dynamická výkladní skříň využívá technologie Flash a navíc umožňuje monitoring jednotlivých kampaní v Google Analytics.

Systém dynamické výkladní produktové skříně byl vyvinut pro společnost Czech Computer. Požadavkem společnosti bylo vytvořit nejen reklamu na podporu značky jako takové, ale rovněž soubor dynamických reklam s nabídkou konkrétních produktů. Přitom bylo jasné, že připravovat bannery pro každý produkt zvlášť je nejen ekonomicky velmi nákladné, ale také neúnosné z hlediska monitoringu jednotlivých kampaní a rovněž velmi nepraktické kvůli měnícím se sestavám produktů, jejich popisům, cenám, odkazům a dalším údajům. „Proto nás CZC.CZ oslovil s žádostí o vyvinutí rychlého a dynamického nástroje, který by efektivně zvládal skloubit všechny tyto požadavky, a s nímž by se dalo jednoduše pracovat,“ vysvětlil ředitel firmy oXy Online Zdeněk Michálek.

Dynamická výkladní skříň umožňuje automatické vytváření flashových bannerů, ve kterých se dají jednoduše měnit produkty. Nástroj navíc aktivně komunikuje s ERP systémem, takže dochází k automatické úpravě ceny a popisu produktu, pokud se tyto informace v informačním systému jakkoliv změní. Každý vybraný produkt je opatřen nejen obrázkem, ale i krátkým marketingovým textem a tagem. „Funguje to velice jednoduše. V rozšířené administraci oXySHOPu si vyberete jednotlivé produkty, které chcete na flashový banner umístit. Technický popis, náhledy obrázků a cena se poté automaticky stáhnou z informačního systému a produktové databáze. K produktům doplníte marketingové slogany a tagy pro Google Analytics,“ popisuje projektový manažer Tomáš Černý z firmy oXy Online.

Bannery přitom existují ve všech běžných formátech a je možné měnit jim pozadí. Administrační konzole dynamické výkladní skříně rovněž umožňuje zobrazovat náhledy funkčních bannerů pro jednotlivé reklamní sestavy. „Tento nástroj umožňuje propojení nejen s ERP systémem, ale také s reklamním systémem, kde lze sledovat počty zobrazení, prokliky a celkově monitorovat úspěšnost jednotlivých kampaní,“ doplnil Černý.

Totéž je ovšem možné sledovat i prostřednictvím Google Analytics díky tagům, které jednotlivé sestavy produktů obsahují a k odkazům na produkty z banneru se automaticky doplňují. Uživatel systému nebo marketingový pracovník si tak může kontrolovat nejenom přístupy návštěvníků, ale i nákupy a dosažení cílů u jednotlivých kampaní. E-commerce systém pro prodej na internetu oXySHOP byl díky dynamické výkladní skříni obohacen o další unikátní marketingový nástroj, který umožňuje efektivní práci s flashovými bannery.

Jak výkladní skříň funguje, si můžete aktuálně prohlednout například na: http://www.svet­hardware.cz/ar­t_doc-clanek (vlevo dole).

O společnosti oXy Online
Společnost oXy Online je jedním z předních českých dodavatelů systémů pro internetové obchodování. Její produkty používají významní čeští prodejci a distributoři. Společnost své zkušenosti z top segmentu úspěšně využívá i při implementacích řešení pro střední segment. oXy Online je autorem známého e-commerce řešení oXySHOP a publikačního systému oXyMEDIA. Řešení postavené na systému oXySHOP obdrželo v letech 2006 a 2007 Cenu českého internetu Křišťálová Lupa v kategorii e-shop, v roce 2008 se umístilo na druhém místě. Společnost je rovněž výhradním distributorem systému pro internetové obchodování OXID eShop pro Českou republiku a Slovensko. Internetové vydavatelství oXy Online vlastní média Svět hardware, TV Freak a Digimanie, které patří mezi nejčtenější české odborné internetové magazíny.