Hlavní navigace

E-business fórum – měření efektivnosti e-commerce projektů

16. 4. 2007

[Tisková zpráva] Praha, 16. dubna 2007 – V České republice existuje minimum firem, které měří efektivnost svých webových projektů moderními nástroji tak, jak je to již běžné v západním světě. Měřit a vědět co a jak měřit, tak zní závěr v pořadí již třetího E-business fóra, které v Praze uspořádala Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

Ve středu 11. dubna se v Praze konalo již třetí E-business fórum, která pravidelně pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Tentokráte připravila pro početné publikum z řad odborné veřejnosti, ve spolupráci s organizací Tuesday Business Network a společností H1.cz, večer na téma „Moderní metody v měření efektivnosti e-business projektů“.

Na fóru vystoupili se svými přednáškami přední odborníci z řad specialistů na vyhodnocování efektivnosti webových projektů. Rovnoměrně byly zastoupeny obě metody používané k zjišťování potřebných dat. Získání exaktních čísel pomocí sofistikovaných softwarů prezentovali přednášející ze společností H1.cz a Advertures. Vyhodnocování kvality webových projektů prostřednictvím výzkumných nástrojů popsali přednášející ze společnosti United Interactive.

Všichni vystupující se shodli, že používání moderních metod měření v praxi znamená vědět co, jak a s jakým cílem měřit. Ukázalo se, že vysoce sofistikované nástroje k měření efektivnosti webových projektů využívá v ČR jen hrstka firem. „Jedna z hlavních příčin nevyužívání možností web analytics, je nutnost použití získaných informací v danou chvíli. Většina firem není natolik pružná, aby doporučení z analýz byla sto převádět dostatečně pružně do praxe. Efektivní využití web analytics však poskytuje strategickou výhodu nad konkurencí těm, kteří ho využívají,” vysvětluje Pavel Hilbert ze společnosti ATWEB Consulting, která je v Čechách výhradním zastupitelem sofistikovaného softwaru Clicktracks.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

Vitalia.cz: Zeleninové jogurty prý budou hit

Zeleninové jogurty prý budou hit

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Root.cz: Chytré hodinky Pebble úplně končí

Chytré hodinky Pebble úplně končí

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

DigiZone.cz: Další dva kanály nabídnou HbbTV

Další dva kanály nabídnou HbbTV

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky