Hlavní navigace

E-shop s benefity využívá už 50 firem

[Tisková zpráva] Více než padesátka společností se již zapojila do programu Employee Purchasing Programm - internetového obchodu s nabídkou zboží renomovaných značek. Za nadstandardních podmínek, které jsou pro ně speciálně vytvořeny, tak zaměstnavatelé mohou odměnit své zaměstnance.

Praha, 21. listopadu 2008 – Už padesát klientů je účastníkem programu Employee Purchasing Programm (EPP), který nabízí výrobcům a distributorům rozšířit možnosti prodeje svých výrobků nebo velkým společnostem poskytnout svým zaměstnancům i jiné než finanční benefity. Program vznikl v kreativních dílnách agentury Amden, která jej také provozuje, a byl spuštěn v červenci letošního roku. Dosud této možnosti využívají zaměstnavatelé z podnikatelského i státního sektoru, například ČSOB, Česká pojišťovna, IKEA, AERO Vodochody, SZIF, SÚKL, Chára, Česká správa sociálního zabezpečení a celá řada dalších. Dohromady tak představují potenciál řádově 200 tisíc lidí, kteří mají možnost v EPP shopu nakupovat.

Tento benefit umožňuje nákup značkových výrobků za exkluzívní ceny, které jsou o 10 až 30 procent nižší oproti běžnému trhu. V současné době jsou v nabídce renomované značky, jakými jsou například Samsung, Hewlett-Packard, Baumatic, Microsoft, DirectAlpine, HTC, Olympus, Husky, Garmin, Head, Yuki, či Prim.

„Pro zúčastněné značky představuje EPP nový distribuční kanál, vhodný pro budování brandu, na němž si mohou testovat reakce a nákupní chování přesně definovatelné skupiny zákazníků,“ říká manažer společnosti Amden Kamil Kresta. „Další výhodou pro firmy jsou jak nulové vstupní náklady, tak i fakt, že zajišťujeme komunikaci a inovaci nabídek i logistiku a distribuci objednaného zboží. Registrovaní členové EPP dostávají prostřednictvím newsletterů nebo intranetu akční nabídky a marketingové informace, které nám dodávají zastoupené značky.“

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Vitalia.cz: Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

DigiZone.cz: Vedení ČRo: personální změny od ledna

Vedení ČRo: personální změny od ledna

Vitalia.cz: Jsou čajové sáčky toxické?

Jsou čajové sáčky toxické?

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

DigiZone.cz: Co chtějí operátoři při přechodu na DVB-T2?

Co chtějí operátoři při přechodu na DVB-T2?

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Měšec.cz: Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček