Hlavní navigace

eBRÁNA obhájila prvenství v soutěži WebTop100 a rozšiřuje pražskou pobočku!

[Tisková zpráva] 25. října 2010, Pardubice/Praha - Pardubická společnost eBRÁNA je předním dodavatelem webových řešení pro malé a střední podniky. Nyní si dala za cíl vybudovat silné obchodní zastoupení v Praze, o které se má postarat nová posila Luděk Blanda. O kvalitách služeb společnosti eBRÁNA hovoří i čerstvě zveřejněné výsledky soutěže WebTop 100, ve které obhájila první místo z loňského roku s webem pro společnost ETA.

Až dosud měla eBRÁNA v Praze jen malou pobočku, nyní však buduje silné zastoupení pod vedením Luďka Blandy, který dříve působil jako obchodní ředitel ve společnosti NetDirect „Ve svém předchozím zaměstnání jsem měl možnost vést tým obchodních a projektových manažerů, kteří realizovali rozsáhlé projekty zejména v oblasti webových B2C a B2B řešení, tyto zkušenosti chci nyní využít ve společnosti eBRÁNA, která je dravou štikou v českém webovém rybníčku a její vize a cíle jsou opravdu na české poměry jedinečné. Příležitost vybudovat v Praze opravdu silnou pobočku je pro mě velkou výzvou,“ představil Luděk Blanda svoji vizi v novém pracovním působišti.

eBRÁNA je společností, která progresivně expanduje se svými projekty, což podtrhuje i fakt, že se již po druhé za sebou umístila na prvním místě v prestižní soutěži WebTop 100 v kategorii průmysl. Letošní úspěch sklidili s webovou prezentací pro tradiční českou značku ETA (www.eta.cz), dále pak 2. místo v témže žebříčku s projektem pro společnost HOFFMANN (www.hoffmann.cz), v kategorii služby se umístil portál společnosti NEXT REALITY (www.nextreali­ty.cz) na 4. místě a totéž místo získala eBRÁNA s dalším projektem SunSelection (www.sunselec­tion.cz) v kategorii obchod.

O společnosti eBRÁNA s.r.o.br />eBRÁNA se zaměřuje především na malé a střední podniky, přičemž produkcí přibližně se třiceti webovými prezentacemi měsíčně je lídrem na trhu. Nezůstává však pouze u webových prezentací, v její nabídce jsou i B2C a B2B řešení a dále specializovaný software pro realitní kanceláře a internetový marketing, který představuje asi 30 % obratu společnosti. V současné době se na společnost obrací i korporátní klientela, jako například Bochemie – SAVO, ze skupiny Agrofert společnost DEZA, Lekkerland nebo Schwarzmüller. Mezi nejvýznamnější klienty společnosti se řadí ETA, ČD Cargo, České Dráhy,GE, Česká pošta, HiPP nebo Linde Gas.