Hlavní navigace

Společnost ecommerce.cz poskytuje služby na vysoké úrovni kvality – získala certifikáty ISO 9001:2000 a ISO 20000-1

[Tisková zpráva] Brno, 16. prosince 2008 – Společnost ecommerce.cz, a.s. v průběhu letošního roku zavedla systém řízení jakosti a nyní byla úspěšně certifikována nizozemskou společností KEMA Quality B.V., Arnhem v oblasti norem ISO 9001:2000 a ISO 20000-1.

Sdílet

Společnost ecommerce.cz, která je významným dodavatelem softwarových řešení, poté, co letos zavedla systém řízení jakosti, úspěšně absolvovala certifikační audit nejen podle normy ČSN EN ISO 9001:2000, která stanovuje mezinárodní požadavky na systém managementu kvality, ale také podle zatím méně známé a rozšířené normy ČSN ISO/IEC 20000–1.

Nizozemská certifikační společnost KEMA Quality B.V. udělila společnosti ecommerce.cz certifikáty v oblasti norem ISO 9001:2000 „Vývoj SW a služby spojené s dodávkou a implementací informačních systémů“ a ISO 20000–1 „Systém managementu služeb ecomerce.cz zajišťující poimplementační a servisní služby zákazníkům“.

ISO 20000–1 je první světově rozšířený standard zaměřený speciálně na management služeb IT. Jeho záměrem je zlepšit kvalitu a účinnost procesů IT a současně snížit ceny služeb a náklady zvýšením efektivity. Cílem je plnit dohody o úrovni služeb (SLA) tak dobře, jak je to jen možné. ISO 20000 využívá znalostí z knihovny infrastruktury IT (ITIL) a má i výhody mezinárodního standardu. Společnostem nabízí konkurenční výhody a umožňuje i srovnání na mezinárodní úrovni. Pro zákazníky je certifikát indikátorem toho, že společnost poskytuje své služby na opravdu vysoké úrovni kvality.

Implementace požadavků normy v praxi si žádá hluboké povědomí nejen o procesech organizace a jejich efektivního řízení, ale také o metodikách používaných v IT (ITIL, RUP atp.). Vyžaduje i velkou kreativitu při návrhu postupů a nástrojů, které budou v systému managementu použity s důrazem na vhodnost pro oblast IT, snadné využití pro analýzy a snadnou udržovatelnost a modifikaci.

„Zavedení systému řízení kvality a úspěšné získání certifikace ISO je dokladem toho, že vysoká kvalita poskytovaných služeb je pro nás prioritní záležitostí. Vývoj softwaru, implementace rozsáhlých zákaznických řešení a s tím spojené servisní a poimplementační služby v tak velké společnosti, v jakou ecommerce.cz vyrostla, vyžaduje důsledný systém řízení. Naši zákazníci mají nyní jasný signál o tom, že naše služby jsou na opravdu vysoké úrovni a neustále pracujeme na jejich zkvalitňování,“ říká Ing. Andrea Šebelová, manažerka kvality ve společnosti ecommerce.cz.

O společnosti ecommerce.cz, a. s.
Dynamicky rostoucí česká IT firma zaměřená na vývoj rozsáhlých a náročných zákaznických řešení a aplikací. Na trhu informačních technologií a služeb působí od roku 2000. Je držitelem certifikátů ISO 9001:2000 a ISO 20000–1. Vytváří unikátní systémy, které jejím klientům pomáhají v podnikání, snižují náklady a zvyšují efektivitu práce a konkurenceschop­nost. Dnes ecommerce.cz zaměstnává přes sto IT specialistů.

K nejvýznamnějším zákazníkům patří SAZKA, a.s., ČEZ, E.ON, ČEPS, Telefónica O2 Czech Republic, a.s., Tipos, národná lotériová spoločnosť , GTS Novera, Ministerstvo zahraničních věcí, Ministerstvo vnitra, Státní zemědělská a potravinářská inspekce, Zlínský kraj, Bratislavský samosprávny kraj, Allianz – Slovenská dôchodková správcovská spoločnosť, a.s., Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r. o., Skanska, Škoda Auto, Televize Prima, Protool s.r.o. a další.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).