Hlavní navigace

Effectix uvádí na trh unikátní nástroj na měření efektivity reklamních investic do internetu

9. 12. 2010

[Tisková zpráva] Desktopová aplikace Effectix Analyzer sama změří, vyhodnotí a porovná finanční výhodnost internetových katalogů, PPC reklamy a dalších reklamních formátů na internetu.

raha, 7. prosince 2010 – Effectix.com, přední český poskytovatel efektivních řešení na internetu, uvádí v těchto dnech na český a slovenský trh desktopovou aplikaci Effectix Analyzer. S jeho pomocí mohou uživatelé přímo ve svém počítači bez jakékoliv práce sledovat aktuální přehled pozic svých stránek na internetu a především změřit efektivitu investic do zvolených internetových katalogů a vyhledavačů po celém světě. Aplikace je komplexním a přesným nástrojem pro vyhodnocování reklamních kampaní, která na trhu dosud chyběla. 

Effectix Analyzer je desktopovou aplikací, která je spuštěna v systémové liště podobně jako Skype. Sleduje v reálném čase pozice, na nichž se webové stránky firmy zobrazují po zadání navolených klíčových slov. Pro další klíčové ukazatele využívá důvěryhodný zdroj dat z programu Google Analytics a srovnává výsledky z vyhledávačů Seznam.cz, Google.com a dalších po celém světě. Porovnání statistik je schopen jako jediný program zobrazit v jediném grafu.  

„Naše aplikace si nedělá ambice, že vyřadí Google ze hry, naopak jako jednu z aplikací využívá Google Analytics,“ říká Jaroslav Kříž, výkonný ředitel společnosti Effectix.com. „Effectix Analyzer po lidské stránce ale přibližuje a velmi zjednodušuje internetový obraz firmy, který každý markeťák nebo ředitel firmy musí z obchodního hlediska sledovat. Je přitom cenově dostupná,“ dodává Kříž.

Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy.

Effectix Analyzer – změří poměr cena/výkon

Jde v současnosti o jediný přesný a jednoznačně přehledný nástroj na trhu pro vyhodnocování, změření a porovnání investic do vlastních reklamních kampaní. Není třeba se tak spoléhat na externí statistiky nebo různé zavádějící grafy. S jeho pomocí tak lze např. porovnat poměr cena/výkon u katalogů (firmy.cz; edb.cz; zlatestranky.cz; najisto.cz; …), u PPC reklamy nebo u jakéhokoli jiného zdroje, jenž přivádí návštěvníky na firemní nebo osobní stránky. Effectix Analyzer tak umožní řídícím pracovníkům i marketingovým manažerům plánovat každou další kampaň na internetu efektivně a s maximálním možným zacílením na konkrétního zákazníka. 

„Podmínkou efektivity každé investice je její návratnost. Až doposud se výběr nejvhodnějších forem reklamy na internetu podobalo spíše věštění z koule. Metodou pokusů a omylů se vylučovací metodou přicházelo, často dlouho a bolestivě, na to, které z možností inzerce a propagace na internetu mají pro podnikání firmy význam,“ říká David Bauckmann, technický ředitel. „Aplikací Effectix Analyzer nyní dokážeme nejen změřit efektivitu vynaložených prostředků na internetové kampaně, ale také je účinně plánovat,“ dodal David Bauckmann.   

Společnost Effectix.com zřídila pro tento produkt speciální webové stránky www.analyzuj.cz, kde je možné aplikaci (demo licence) vyzkoušet. 
  

Co vše Effectix Analyzer umí? 

  • Umí porovnávat úspěch kampaní, a to v jednotlivých internetových katalozích, v jednotlivých PPC systémech a v jednotlivých vyhledávačích.
  • Umí zobrazovat pozice na jednotlivá klíčová slova ve vyhledávání a konverzní cíle (kolik ze skutečně přivedených zákazníků na stránky uskutečnilo cíle).
  • Umí měřit návštěvnost, tedy přímá návštěvnost, díky SEO (vyhledávání ve fulltextech), díky PPC kampaním (prokliky) a z internetových katalogů.
  • Umí vše sledovat jednotlivě i souhrnně v denním, týdenním a měsíčním grafu.
 

Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy.  

       Základní verze aplikace Effectix Analyzer je stanovena od 2900 Kč bez DPH.  
 
 

O společnosti Effectix.com

Effectix.com, s.r.o. zajišťuje pro rozsáhlé portfolio svých klientů služby v oblasti efektivního internetového marketingu. Vytváří kontinuální a celistvý internetový obraz firmy, od výroby webových stránek nebo internetových obchodů, přes SEO optimalizaci až po následnou propagaci a zviditelnění firem v internetové síti.

Díky širokému záběru svých zaměstnanců pos­kytuje komplexní servis v internetové oblasti s jasným zaměřením na maximalizaci okamžitých prodejních výsledků. Nadstandardním klientským servisem pracujeme pro malé, střední i velké firmy se stejnou zodpovědností a zápalem. Otevřená spolupráce s klientem má za cíl postavit jej do sebevědomé pozice v oboru tak, aby byl schopen auditovat všechny navrhovaná řešení, posoudit jejich výhodnost a kompetentně se rozhodovat. Více informací o společnosti naleznete na http://www.ef­fectix.com

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?