Hlavní navigace

EMPIRE dodal společnosti SECAR Bohemia systém pro řízení vztahů se zákazníky

[Tisková zpráva] Provozovatel systému pro vyhledávání odcizených vozidel SHERLOG spravuje informace o svých zákaznících pomocí Klientského informačního systému, vyvinutého společností EMPIRE

Praha 6. srpna 2007 – Společnost EMPIRE s.r.o., přední český dodavatel informačních a komunikačních technologií, implementovala u společnosti SECAR Bohemia, a.s., provozovatele systému vyhledávání odcizených vozidel SHERLOG, Klientský informační systém pro řízení vztahu se zákazníky. Základem řešení je centralizovaný zákaznický systém s propojením na pobočky SECAR Bohemia a vazbou na zakázkovou kancelář i účetní systém společnosti.

Řešení dodané společností EMPIRE pomáhá společnosti SECAR Bohemia se získáváním přehledu o produktech a službách, které zákazníci využívají, a segmentací zákazníků podle jejich specifických potřeb. Zaměstnanci společnosti SECAR Bohemia využívají při komunikaci se zákazníky centrální úložiště údajů o klientech, ze kterého získají všechny informace potřebné pro individuální řešení požadavků či problémů zákazníků. Pro potřeby účetního oddělení společnosti jsou v systému implementovány rovněž moduly pro evidenci práce, výkaznictví a záznam historie.

„Systém řízení vztahů se zákazníky implementovaný společností EMPIRE poskytuje klíčovou podporu obchodní činnosti naší společnosti. Také díky nástrojům na vyhodnocování potřeb zákazníků a podporu individuálního přístupu při poskytování služeb zaznamenáváme trvalý nárůst počtu klientů,“ řekl Ing. Luděk Chaloupka, náměstek pro techniku a informatiku společnosti SECAR Bohemia. „Specialisté společnosti EMPIRE prokázali vysokou odbornou znalost a i do budoucna tedy počítáme s dalším rozvojem dodaného řešení.“

Klientský informační systém
Řešení pro řízení vztahů se zákazníky, dodané společnosti SECAR Bohemia, využívá databázi Sybase ASE 12.5 a integrační platformu IBM WebSphere Application Server 6.0. Řešení je připraveno na plnou customizaci podle požadavků zákazníka, integraci dalších modulů a napojení na účetní, ekonomické a další systémy.

„Řešení EMPIRE pro řízení vtahu se zákazníky jsou určena především pro společnosti, které se, namísto implementace robustního a nákladného CRM systému, soustředí na individuální přístup a poskytování produktů a služeb přesně na míru svým zákazníkům,“ dodal Michal Kavale, generální ředitel společnosti EMPIRE. „Projekt pro společnost SECAR Bohemia ukazuje, že naši specialisté mají hluboké know-how v různých oborech podnikání a jsou připraveni vyvinout a implementovat řešení, podporující základní podnikatelské procesy našich zákazníků.“

O společnosti SECAR Bohemia, a.s.
SECAR Bohemia, a.s. je největším provozovatelem vyhledávacích systémů v ČR. V této oblasti poskytuje služby již o roku 1992. Společnost je provozovatelem nové generace zabezpečovacího systému SHERLOG Neo, jehož úspěšnost při vyhledávání ukradených automobilů klientů se dlouhodobě pohybuje na hranici 98 %. Další informace o službách společnosti SECAR Bohemia najdete na adrese http://www.se­car.cz.

O společnosti EMPIRE s.r.o.
Společnost EMPIRE s.r.o. působí na trhu informačních a komunikačních technologií od roku 1994. Zaměřuje se na široké spektrum činností v oblasti vývoje aplikací, systémové integrace, tvorby internetových portálů a bezpečnosti. Počet nových zákazníků a projektů každým rokem narůstá, a proto patří k jedné z nejvyhledáva­nějších společností v oblasti informačních a komunikačních technologií v České republice. Řešení od společnosti EMPIRE používá například největší česká banka nebo největší obchodníci s akciemi na pražské burze cenných papírů. EMPIRE je držitelem certifikací dle norem ISO 9001:2000 a ISO 14001:2004. Více o společnosti EMPIRE najdete na adrese http://www.em­pire.cz.