Hlavní navigace

EMPIRE nasadila významné inovace v internetovém bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny

[Tisková zpráva] Zákazníci mohou nově měnit PIN kód ke svým službám elektronického bankovnictví nebo poslat tuzemský devizový příkaz k úhradě přímo v prostředí internetového bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny

PRAHA 10. ledna 2008 – Společnost EMPIRE, přední český dodavatel informačních a komunikačních technologií, nasadila podstatné inovace v internetovém bankovnictví Československé obchodní banky (ČSOB) a Poštovní spořitelny. Změny jsou součástí procesu zdokonalování internetového bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny a zahrnují řadu významných kroků, poskytujících vyšší komfort zákazníkům banky. Díky řešení založenému na systémech EMPIRE INTERNET BANKING a EMPIRE BUSINESS BANKING mohou klienti ČSOB a Poštovní spořitelny například měnit své PIN kódy pro přihlašování ke službám elektronického bankovnictví přímo v prostředí internetového bankovnictví.

Mezi provedenými změnami najdou zákazníci také řadu dalších zajímavých funkcí, mj. pohodlnou možnost splácení kreditních karet, která automaticky vyplňuje platební příkazy včetně částky, kterou nemusí držitel kreditní karty opisovat z výpisu, ale pouze si zvolí zda chce zaplatit minimální, či plnou splátku úvěru. Samozřejmostí zůstává možnost zadat libovolnou výši splátky. Mezi další vylepšení správy platebních karet patří možnost elektronicky si zažádat o změnu limitů platebních karet nebo o opětovné vydání PIN kódu k platební kartě. Nové služby v oblasti platebního styku zahrnují i tuzemský devizový příkaz k úhradě nebo příkaz k úhradě do zahraničí, seznam blokací na účtu nebo zadání platebního příkazu z historie účtu.

„Inovaci a rozšíření funkcí internetového bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny jsme připravovali řadu měsíců. Samotné nasazení pak trvalo pouze několik hodin.,“ sdělil Jakub Maxa, produktový manažer společnosti EMPIRE. „Za pomoci našich produktů EMPIRE INTERNET BANKING a EMPIRE BUSINESS BANKING tak mohou zákazníci ČSOB a Poštovní spořitelny využívat mnohem více nových komfortních služeb než dříve.“

Vyšší komfort, úspora času zákazníka, centralizace všech finančních operací zákazníka do jednoho prostředí byly rovněž důvodem pro začlenění dalších funkcí do internetového bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny. Díky použití sofistikovaných řešení EMPIRE INTERNET BANKING a BUSINESS BANKING je dnes internetové bankovnictví Poštovní spořitelny obohaceno také o věrnostní program s možností prohlížení aktuálního bodového stavu či objednávky dárků za dosažené body.

„Tyto inovace internetového bankovnictví ČSOB a Poštovní spořitelny patří mezi změny, kterými vycházíme vstříc potřebám a přáním našich zákazníků,“ sdělila k tomu Eduarda Hekšová, výkonná ředitelka útvaru Přímého bankovnictví ČSOB. „Chceme klientům poskytnout co nejvyšší komfort a centralizovat všechny jejich finanční operace v rámci našeho internetového bankovnictví. Našim zákazníkům to umožňuje ušetřit čas, který by jinak museli trávit například na pobočkách banky.“