Hlavní navigace

Etarget se zaměří už jen na kontextovou reklamu

5. 4. 2007

[Tisková zpráva] Společnost Etarget, a. s. se cíleně specializuje pouze na nejefektivnější a nejvyužívanější produkt internetové reklamy - kontextovou.

Praha, 5. dubna 2007 – V souvislosti s ukončením bannerové reklamy k 1. dubnu 2007 oznámila společnost Etarget, největší dodavatel cílené on-line reklamy v regionu střední Evropa, že se nadále hodlá plně věnovat pouze kontextové reklamě, kterou její zákazníci nejvíce požadují a také využívají.

Kontextová reklama, v níž klient platí pouze za klik na odkaz (PPC – Pay Per Click), se ukázala být nejefektivnějším produktem v on-line reklamě. Zadavatel v ní totiž zaplatí pouze za konkrétní kliknutí čtenáře na odkaz, který jej zavede přímo na webovou stránku inzerenta. Tyto odkazy se objevují při zadání hledaného termínu do fulltextových vyhledávačů, nebo při článcích, jejichž obsah je shodný s produktem, který inzerent nabízí. Své produkty klient popíše prostřednictvím tzv. klíčových slov. Ta si zákazník určuje při zadání do Etargetu sám (Jak ETARGET funguje).

„Součástí naší firemní strategie je cílená orientace na kontextovou reklamu, zpoplatňovanou formou PPC“, uvedl Marcel Vašš, marketingový ředitel Etarget, a. s. „Proto jsme se rozhodli k 1.4. ukončit poskytování služeb v oblasti bannerové reklamy, o níž byl mezi našimi zákazníky – a to jak stálými tak potenciálními – podstatně menší zájem. Věříme, že tento krok nám pomůže k ještě většímu rozvoji reklamy kontextové, která už dnes v tomto segmentu trhu dominuje“, dodal M. Vašš. Etarget umožňuje zobrazování inzertních odkazů na 276 prestižních portálech (ATLAS, iDNES, LUPA, QUICK, VOLNÝ a další) už deset minut po zadání. Odkaz je zveřejněn zdarma a inzerent platí pouze v případě, že jeho inzerát někoho zaujme. Skládá se z titulku, stručného popisu služby nebo výrobku a webové adresy, která vede na jeho stránku. Tento systém tak eliminuje náklady na inzerci a přesnější orientaci na cílové skupiny potenciálních zákazníků. Mottem Etargetu je „Proč nabízet vaše produkty těm, kdo o ně nemají zájem – oslovte přesně ty, kteří je hledají.“

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: Vrátí zvýhodnění, ale výrazně omezí paušály

Vrátí zvýhodnění, ale výrazně omezí paušály

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Lupa.cz: Seznam mění vedení. Pavel Zima v čele končí

Seznam mění vedení. Pavel Zima v čele končí

Měšec.cz: Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Podnikatel.cz: Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Na 3. prosince se chystá protest proti EET

DigiZone.cz: Flix TV má set-top box s HEVC

Flix TV má set-top box s HEVC

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?