Hlavní navigace

Etarget zaznamenal další mezinárodní úspěch. Spolupracuje s Facebookem

[Tisková zpráva] Praha, 12. února 2009 – Společnost Etarget, jeden z největších dodavatelů online kontextové reklamy v regionu střední Evropy, začal spolupracovat s komunitním portálem Facebook.

Podle předběžné dohody jde o testovací provoz v zobrazování reklamy českých firem na jedné z celosvětově největších komunitních stránek. Už i během testovacího provozu mají klienti, kteří inzerují v Etargetu, možnost prostřednictvím Etargetu zobrazit reklamu na Facebooku.

„Jednou ze třech možností cílení v našem reklamním systému jsou takzvané všeobecné odkazy, reklamy určené pro komunitní stránky, herní portály nebo portály s video obsahem. Jestli si inzerent v Etargetu zapne tuto možnost, bude se už v současnosti zobrazovat i na Facebooku,“ říká Josef Kovář, country manager společnosti Etarget.

Komunitní síť Facebook zaznamenala v Čechách výrazný růst a dnes má více než 240 000 českých registrací. „Navázáním spolupráce s Facebookem Etarget pokračuje v trendu, který nasadil během posledních dvou let, kdy se rozšířil z Čech, Slovenska a Maďarska i do dalších pěti evropských krajin,“ komentuje Kovář. Etarget momentálně testuje reklamní spolupráci s Facebookem na Slovensku, v Čechách a Maďarsku.

Co je to Etarget
Etarget je dodavatelem „pay-per-click“ placených výsledků vyhledávání na českém, slovenském, maďarském, rumunském, srbském, bulharském, chorvatském a polském trhu.

Společnost poskytuje svým klientům možnost přednostního zobrazení svého odkazu v síti svých partnerských informačních a vyhledávacích portálů. Klient má možnost zadat klíčová slova, na základě kterých se jeho odkaz zobrazí na jedné z prvních pěti pozic vyhledávání.