Hlavní navigace

Etarget spouští click-to-call reklamu

[Tisková zpráva] Praha, 23.11.2009: Společnost Etarget, která v České republice provozuje internetovou reklamní síť, oznámila spuštění nové služby EtargetCall. Jde o formát tzv. click-to-call reklamy, která umožní potenciálnímu zákazníkovi kontaktovat inzerenta bezplatným telefonátem přímo z webového prohlížeče.

Pokud si zadavatel reklamy v Etargetu aktivuje službu EtargetCall, u jeho reklamních odkazů na internetu se objeví zelená ikonka telefonu. Po kliknutí na ikonku se bude zákazník moci přímo a bezplatně telefonicky spojit se zástupcem firmy.

„Pokud zákazníka Vaše reklama osloví, má možnost ihned se s Vámi spojit a dohodnout si např. nákup nebo se o produktu alespoň podrobně informovat. Je to vynikající formát reklamy především pro menší firmy, které potřebují přímý kontakt se zákazníkem, ale na své si přijdou i velké firmy vybavené call centrem,“ řekl ke spuštění reklamy Josef Kovář, country manažer společnosti Etarget.

Služba EtargetCall telefonický hovor pro volající nezpoplatňuje, náklady nese inzerent a pohybují se v rozmezí 0,7 – 2,28 korun za půl minuty hovoru podle operátora. Administrační systém umožňuje zadavateli reklamy nastavit denní dobu, v rámci níž ho zákazníci mohou kontaktovat, a pro každý odkaz i samostatné telefonní číslo.

Click-to-call reklamy ve světě provozuje například i společnost Skype. „V klasické internetové reklamě jsme se postavili do konkurence proti světoznámé značce Google a daří se nám jí velmi dobře čelit v několika zemích Evropy. S formátem click-to-call reklam vstupujeme na území další velké značky – Skype – která si click-to-call zvolila za jeden ze svých revenue modelů. Věříme, že i na tomto poli se nám podaří uspět,“ dodáva Kovář.

Službu EtargetCall spustila reklamní síť na technickém řešení Indafon 2.0.

Co je to Etarget
Etarget je reklamní síť s více než 80% zásahem české internetové populace. S reklamou Etarget se nejčastěji můžete setkat v podobě krátkých textových odkazů pod články v internetových médiích, na sociálních sítích nebo jako s textovou reklamu ve videích.

Co je to click-to-call reklama
Click-to-call (CTC) je název služeb, které proměňují návštěvnost webové stránky v přímou telefonickou komunikaci mezi firmou a zákazníkem.

Jak EtargetCall funguje

  1. Zadavatel reklamy si v reklamním systému Etarget aktivuje službu EtargetCall.
  2. Návštěvník webu, kde je umístěna reklama, uvidí vedle reklamy zelenou ikonku telefonu.
  3. Po kliknutí na ikonku se návštěvníkovi načte webová stránka inzerenta spolu s oknem určeným pro telefonování, odkud může firmě zavolat přímo z prohlížeče (potřebuje jen mikrofon a sluchátka či reproduktory).

Přehled produktů reklamní sítě Etarget

  • textová reklama ve vyhledávačích
  • textová reklama u článků v internetových médiích (více než 1000 českých médií)
  • textová reklama s obrázkem
  • Eshop Ads (speciální formát reklamy pro e-shopy)
  • EtargetCall – click-to-call reklama