Hlavní navigace

ETARGET zobrazí 22 milionů reklamních odkazů denně

[Tisková zpráva] Společnost ETARGET, a. s. zvyšuje maximální počet zobrazených reklamních odkazů na partnerských portálech na 22 milionů denně. Koupí výkonnějších serverů ETARGET zareagoval na vyšší příliv zákazníků a neustále tak pracuje na zkvalitňování svých služeb.

Praha, 29. března 2006 – Společnost ETARGET, největší dodavatel cílené on-line reklamy na českém, slovenské a maďarském trhu, rozšířila kapacitu zpracování požadavků na zobrazování reklamních odkazů. Reaguje tak na zvýšený příliv zákazníků po snížení základní ceny za klik na 1,–Kč.

ETARGET, a. s. zprovoznil dva nové výkonné servery Dell, které zaručí maximální rychlost a spolehlivost cílené internetové reklamy. Tyto servery dokáží za vteřinu vyřídit 200 požadavků na kontextové reklamní odkazy, za den 8,5 milionu, za měsíc až 190 mil. odkazů. Jeden požadavek na server přitom znamená v průměru 2,6 zobrazených odkazů. Proto ETARGET může denně zobrazit okolo 22 mil. odkazů.

Cílené reklamní odkazy ETARGET jsou efektivním nástrojem internetové reklamy a využívá jich stále více inzerentů. Výhodou je, že se odkaz objeví pouze u slova, které s ním přímo souvisí a zasáhne tak přímou cílovou skupinu. Zadavatel rovněž neplatí za zobrazení odkazu, ale jen za reálného zákazníka, který na odkaz klikne a navštíví inzerentovu webovou stránku.

S růstem partnerských portálů roste i množství vyhledávaných slov, a to pozitivně ovlivňuje počet kontextových odkazů a také účinnost této formy inzerce. „Když současně zobrazujeme v průměru tři inzeráty, je to podobné, jako bychom s týdenní periodicitou vydávali 30ti stránkový časopis plný textových odkazů, který čte milion lidí“, řekl o efektivitě systému marketingový ředitel společnosti Marcel Vašš.

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů pro podnikatele

Změny v daních z příjmů pro podnikatele

Root.cz: Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

DigiZone.cz: Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

DigiZone.cz: Sat novinky: Je tu Sky Sport News HD

Sat novinky: Je tu Sky Sport News HD

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Podnikatel.cz: Snížení DPH na 15 % se netýká všech

Snížení DPH na 15 % se netýká všech

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Vitalia.cz: Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst