Hlavní navigace

ETARGET zobrazí 22 milionů reklamních odkazů denně

[Tisková zpráva] Společnost ETARGET, a. s. zvyšuje maximální počet zobrazených reklamních odkazů na partnerských portálech na 22 milionů denně. Koupí výkonnějších serverů ETARGET zareagoval na vyšší příliv zákazníků a neustále tak pracuje na zkvalitňování svých služeb.

Praha, 29. března 2006 – Společnost ETARGET, největší dodavatel cílené on-line reklamy na českém, slovenské a maďarském trhu, rozšířila kapacitu zpracování požadavků na zobrazování reklamních odkazů. Reaguje tak na zvýšený příliv zákazníků po snížení základní ceny za klik na 1,–Kč.

ETARGET, a. s. zprovoznil dva nové výkonné servery Dell, které zaručí maximální rychlost a spolehlivost cílené internetové reklamy. Tyto servery dokáží za vteřinu vyřídit 200 požadavků na kontextové reklamní odkazy, za den 8,5 milionu, za měsíc až 190 mil. odkazů. Jeden požadavek na server přitom znamená v průměru 2,6 zobrazených odkazů. Proto ETARGET může denně zobrazit okolo 22 mil. odkazů.

Cílené reklamní odkazy ETARGET jsou efektivním nástrojem internetové reklamy a využívá jich stále více inzerentů. Výhodou je, že se odkaz objeví pouze u slova, které s ním přímo souvisí a zasáhne tak přímou cílovou skupinu. Zadavatel rovněž neplatí za zobrazení odkazu, ale jen za reálného zákazníka, který na odkaz klikne a navštíví inzerentovu webovou stránku.

S růstem partnerských portálů roste i množství vyhledávaných slov, a to pozitivně ovlivňuje počet kontextových odkazů a také účinnost této formy inzerce. „Když současně zobrazujeme v průměru tři inzeráty, je to podobné, jako bychom s týdenní periodicitou vydávali 30ti stránkový časopis plný textových odkazů, který čte milion lidí“, řekl o efektivitě systému marketingový ředitel společnosti Marcel Vašš.