Hlavní navigace

Evropané nejčastěji tisknou na značkové papíry Xerox

[Tisková zpráva] Praha, 27. února 2007 – Xerox s výrazným náskokem zvítězil v hodnocení dodavatelů kancelářského papíru v zemích Evropské unie „Brand Equity Tracking Survey - Office Paper 2006“, které provádí švédská nezávislá společnost Opticom International Research. Xerox za sebou nechal jak diskontní dodavatele, tak výrobce značkových kancelářských papírů včetně společností HP a Canon nebo Océ čtyřikrát v posledních čtyřech letech.

Opticom International Research při hodnocení vnímání jednotlivých značek oslovil více než 4000 respondentů ze sedmi evropských zemí. Na základě telefonických rozhovorů hodnotila zpráva povědomí o značce, výkon značky, nákupní chování, loajalitu ke značce a hodnotu značky. Z dílčích výsledků sestavil Opticom žebříček vnímání značky, v němž Xerox jako jediný přesáhl hranici 600 bodů. Xerox navíc zůstal i v roce 2006 nejčastěji nakupovanou značkou papíru a své postavení meziročně posílil o jedno procento na 11 procent.

„Výsledky studie Opticomu každý rok potvrzují, že si naši zákazníci uvědomují, jak se vlastnosti papíru podílejí na kvalitě tiskových výstupů“ uvedl Michal Nevrkl, ředitel divize spotřebního materiálu společnosti Xerox Czech Republic. „Těší nás také, že se dobré vnímání značky přímo projevuje v rozhodování o nákupu, kde je hlavním vodítkem poměr ceny a kvality.”

Zpráva „Brand Equity Tracking Survey – Office Paper“ pomáhá dodavatelům kancelářského papíru lépe naplňovat požadavky zákazníků. Z nich vyplývá, že poměr kvality a ceny je nejdůležitějším nákupním parametrem ve všech zemích, v nichž probíhalo dotazování. Další významnou roli hrají dosavadní zkušenosti s konkrétní značkou. Ke změně značky používaného papíru mohou přispět speciální podmínky od dodavatele popřípadě jeho doporučení.

Značně se přitom liší způsob, jak různě velké společnosti o nákupu papíru rozhodují. Nejčastější jsou obecně nákupy prostřednictvím katalogů, které v průměru využívá 43 % všech účastníků studie. U větších firem hraje také výraznou roli osobní kontakt obchodních zástupců jednotlivých dodavatelů. Prostřednictvím výběrového řízení hledá dodavatele kancelářského papíru pouze 15 % firem s více než 500 zaměstnanci.

Xerox Czech Republic prodává na našem trhu publikační tiskové systémy, černobílé a plnobarevné multifunkční kopírovací stroje s faxy a tiskárnami, velkoformátové stroje a tiskárny, stejně jako software pro document management. Ke všem strojům dodává Xerox i spotřební materiál a poskytuje kompletní servis a údržbu. Do nabídky firmy rovněž patří celá škála služeb od pronájmu strojů až po sofistikovaný outsourcing. Outsourcingu se věnuje celá samostatná divize XGS (Xerox Global Services).

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Vitalia.cz: Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Měšec.cz: Stavební spoření: alternativa i pro seniory

Stavební spoření: alternativa i pro seniory

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět