Hlavní navigace

Expanze obchodu Alza.cz pokračuje i před Vánocemi

[Tisková zpráva] Společnost Alzasoft a.s., provozovatel největšího obchodu s počítači a elektronikou www.alza.cz, reaguje na potřeby svého dynamického růstu a otevírá svou nově přestěhovanou prodejnu na ploše 300m2. Kromě zvýšeného komfortu při nákupu nelze přehlédnout otevírací dobu maximálně přizpůsobenou potřebám zákazníků: 7 dní v týdnu od 8 do 20 hodin!

Nový interiér prodejny má rozlohu více než 200m2 a dalších 100 m2 je určeno pro zákazníky využívajících služeb reklamačního oddělení. V první části prodejny (showroom) si mohou zákazníci vybrat své zboží u nákupních terminálů, kde jim jsou po celou otevírací dobu k dispozici ochotní a zkušení poradci. Mohou si zde také prohlédnout oblíbené produkty výrobců a některé z nich si v případě zájmu vyzkoušet. V showroomu se také mohou zákazníci těšit na různé promo akce a „ochutnávky“ ze světa IT. Druhá část prodejny je určena pro standardní nákup a komunikaci s obchodníkem a nechybí ani specializované oddělení pro zvláštní zakázky, státní instituce apod. „S otevřením nových prostor pro zákazníky nesouvisela jen celková rekonstrukce, ale také kompletní stěhování zařízení, zázemí a zaměstnanců prodejny, oddělení reklamací a montáží, oddělení splátkového prodeje a VIP. Zákazníci mají možnost využít nově také platební automaty, které maximálně urychlují čas nákupu. Další novinkou je bankomat umístěný přímo v prodejně. S výsledkem kompletní rekonstrukce a otevřením nových prostor prodejny jsou dle ohlasů první návštěvníci opravdu velmi spokojení“, říká s hrdostí Andrea Bartošová, výkonná ředitelka společnosti.

V návaznosti na blížící se předvánoční období přináší největší obchod s počítači a elektronikou v ČR Alza.cz svým zákazníkům maximální servis. Od 1. listopadu proto přichází s novou otevírací dobou.

„Zákazníci mohou naši prodejnu navštívit po celý týden včetně sobot a nedělí od osmi hodin ráno do osmi večer. Věříme, že také tento krok pomůže zrychlit odbavování zakázek v hektickém období posledních dvou měsíců v roce, kdy naší prodejnou projde denně průměrně přes tři tisíce zákazníků. V tuto chvíli rovněž připravujeme další aktivity vedoucí ke zpříjemnění Vánočních nákupů, abychom mohli zákazníkům garantovat spokojenost s nákupem v našem obchodě,“ doplňuje Alexandra Poláková, vedoucí oddělení marketingu.