Hlavní navigace

Expertreality.cz vám pomůže s výběrem nemovitostí

[Tisková zpráva] Jihlava, 6. září 2010 – Na český online trh s realitami vstupuje nový server www.expertreality.cz. Tento ambiciózní projekt, který byl spuštěn v průběhu srpna, se díky inovaci v podobě bezplatného vkládání inzerátů s napojením na stovky realitních kanceláří po celé České republice stává jedním ze silných hráčů na internetovém realitním trhu.

Expertreality.cz nabízí všem svým návštěvníkům přehlednou grafiku, jednoduché ovládání a možnost pokročilého vyhledávání podle více než desítky parametrů, jako je cena, typ objektu nebo také vybavení, podlaží či umístění objektu ve vybrané obci. Samozřejmostí je registrace uživatelů, kteří mají možnost nastavení sledování změn cen a informací vybraných nabídek, jež pak budou pravidelně dostávat do své emailové schránky.

Realitním kancelářím nabízí www.expertrea­lity.cz také možnost hromadných exportů inzerátů a vytvoření prezentace zdarma. Realitní kanceláře i soukromé osoby jistě ocení kromě bezplatného vkladu neomezeného počtu nemovitostí na neomezenou dobu také možnost pracovat s fotkami o velikosti až 1024 pixelů, které zajistí kvalitní prezentaci nemovitostí.

Expertreality.cz má své nabídce kromě vložených inzerátů také nejnovější developerské projekty a pro ty náročnější samostatnou sekci s exkluzivními nemovitostmi. „V nejbližší době plánujeme spuštění nabídky zahraničních nemovitostí. Součástí webových stránek je také hypoteční centrum s interaktivním hypotečním pravítkem, které zájemcům umožní pohodlně si spočítat výši hypotéky a splátek,“ komentuje nabídku serveru jednatel David Hořava. Pro všechny, kteří využijí služeb serveru při zřizování nebo refinancování hypotéky, je zde připravena mimořádná akce „rok pojištění nemovitosti zdarma ve výši zajištění úvěru požadovaného bankou“. Partnerem v oblasti hypoték a pojištění je společnost www.hypodilna.cz.

Za necelý měsíc po spuštění se Expertreality.cz může pyšnit více než 25 tisíci inzeráty, jejichž počet se každým dnem zvyšuje. Díky široké a pestré nabídce, ve které si bez nadsázky vybere skoro každý, se stává atraktivním nejen pro kupující, ale i pro prodávající.