Hlavní navigace

Finance.cz sází na cílenost internetové reklamy

13. 3. 2002

[Tisková zpráva]

Finance.cz sází na cílenost internetové reklamy

Brno, 13. března 2002 – Právě spuštěné stránky http://novikli­enti.finance.cz mají za úkol přispět k řešení současné situace na poli internetové reklamy, kdy se zvyšuje množství a agresivita reklamy, aniž by se úměrně tomu zvyšovala její účinnost. Východiskem z této situace je podle provozovatelů spíše přesné cílení reklamy, než zvýšení její agresivity a kvantity.

Stránky obsahují nejnovější demografický výzkum uživatelů (nových klientů pro inzerenty) serveru Finance.cz. Po svém startu budou stránky pravidelně aktualizovány o další demografické výzkumy a novinky v reklamě na serveru. Zástupci firem, jejichž úkolem je tyto aktuální změny na internetu pravidelně sledovat, mají možnost se na této stránce zaregistrovat. Prostřednictvím mailu budou vždy první, kdo bude mít přehled o výzkumech, novinkách a akcích v reklamě na serveru Finance.cz. Provozovatelům serveru se na druhé straně otevírá cesta k přímé a intensivní komunikaci s inzerenty.

„Trend, který můžeme v reklamě na internetu pozorovat, je zvyšování její agresivity a množství. Tato situace je pro všechny tři zúčastněné strany nepříjemná“, říká Ing. Pavel Manhalter, výkonný ředitel Finance.EU a dodává „Uživatelé internetu vnímají velké množství a agresivitu reklamy jako obtěžující a snaží se jí eliminovat nebo najít stránky, kde ještě není reklama příliš rozšířená. Servery, jimž plynou příjmy především z reklamy, tak přicházejí o část svých spokojených uživatelů. Pro inzerenty to znamená, že ačkoliv vynakládají na reklamu více prostředků, její efektivita neroste úměrně“. Výkonný ředitel Finance.EU nastiňuje řešení ,,Východiskem z této slepé uličky jsou pravidelné výzkumy složení návštěvníků a systematická komunikace s inzerenty. A to je poslání naší nově otevřené stránky".

Více informací:

Pavel Manhalter
výkonný ředitel
FINANCE.EU, a.s.
www.finance.cz
tel.: +420 (5) 44423715
e-mail: manhalter@finan­ce.cz

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Vitalia.cz: Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Měšec.cz: Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět