Hlavní navigace

Firmy jsou nejvíce spokojeny s telefonní VoIP službou od RIO Media a.s.

[Tisková zpráva] Praha, 19. února 2010 – IP telefonie VOX.802 od RIO Media je nejlépe hodnocenou IP telefonií mezi firmami, tvrdí renomovaná studie „Telekomunikace a VoIP v českých firmách 1/2010“ agentury Digimark.

IP telefonie VOX.802 od RIO Media je nejlépe hodnocenou IP telefonií mezi firmami. S VoIP službou VOX.802 je spokojeno 94% firem, které tuto službu používají, přičemž „zcela spokojeno“ je 70% firem. S žádnou jinou IP telefonií nejsou firmy spokojeny do této míry.

„Jsem rád, že se nám dále daří zvyšovat kvalitu služby a spokojenost zákazníků je toho konkrétním důkazem. Touto cestou chceme jít i v oblasti dalších služeb, které poskytujeme.“ řekl Ing. Petr Opletal, generální ředitel RIO Media a.s.

VOX.802 se také podařilo zvýšit podíl zcela spokojených klientů od roku 2008. VOX.802 je nejvíce rozšířenou českou službou VoIP mezi firmami, přičemž od roku 2007 vykazuje pravidelně se zvyšující podíl na trhu B2B.

Pro srovnání, se službou Skype je „zcela spokojeno“ pouze 34% firem.. VOX.802 je přitom jako plnohodnotné telefonní řešení dokonce levnější než Skype.

Studii „Telekomunikace a VoIP v českých firmách 1/2010“ vydala v lednu 2010 agentura Digimark (www.digimark.cz ). Uvedená studie je založena na datech kvantitativního výzkumu, který se zabýval telekomunikacemi a VoIP službami v českých firmách. Výzkum je pravidelně prováděn od roku 2005 a je tedy možné sledovat vývoj v oblasti hlasových služeb a VoIP v českých firmách. Sběr dat výzkumu byl uskutečněn v listopadu a prosinci 2009, výzkumu se zúčastnilo 1964 respondentů.

RIO Media a.s. je třetí největší společností v Česku poskytující služby elektronických komunikací domácnostem. Společnost má 120 tisíc aktivních zákazníků především ve středních a severních Čechách a na severní Moravě, přičemž služby jsou dostupné pro 350 tisíc domácností. Pevné sítě pokrývají více než 100 tisíc domácností a radiové sítě dalších zhruba 250 tisíc. Ve střednědobém horizontu RIO Media chce mít 150.000 až 200.000 zákazníků.

RIO Media byla založena v roce 2008 s cílem vytvořit trojku na trhu služeb elektronických komunikací pro domácnosti, po Telefónice O2 a UPC. RIO Media se soustředí především na kompletní nabídku Triple play. Základní balíček služeb s názvem RIO Bravo obsahuje datové služby s rychlostí 25Mbps/5Mbps, více než 60 kanálů digitální televize ve standardním i vysokém rozlišení HD a pevnou telefonní linku bez paušálu. Společnost chce většinu svých pevných sítí v co nejkratší době přestavět na systém FTTH nebo FTTB.

RIO Media vedle akvizic realizuje rozsáhlé investice do rozvoje optických sítí, a to ve výši stovek milionů korun. Investorem skupiny je fond Argus Capital Partners. Velkoobchodně od RIO Media nakupuje datové, hlasové a televizní služby několik desítek lokálních operátorů.