Hlavní navigace

Firmy mohou díky řešení GETS snížit telekomunikační poplatky až o 25 procent

[Tisková zpráva] Propojením telefonních ústředen a linek s počítači všech pracovníků uvnitř společnosti mohou firmy významně ušetřit a zvýšit produktivitu práce. Jediným klepnutím mohou zaměstnanci zjistit dostupnost volaného, vytočit jeho telefonní číslo či uspořádat konferenční hovor.

PRAHA, 13. listopadu 2008 – Podstatně snížit telekomunikační náklady, zvýšit produktivitu práce a snížit náklady při přechodu na stále populárnější IP telefonii. To vše umožňuje ambiciózní řešení Genesys Enterprise Telephony Server (dále jen GETS) ve spojení s Microsoft Office Communications Server 2007 (dále jen OCS ´07). „Řešení umožňuje snížit firmám náklady na běžné telefonní a konferenční hovory až o 25 procent a zároveň prodloužit dobu užívání současných telefonních ústředen,“ řekl Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys Telecommunications Laboratories.

Telekomunikační řešení GETS je integrováno do počítače, což uživatelům umožňuje nejen vytáčet telefonní čísla přímo z počítače, ale hlavně zjistit, jestli jsou volané osoby vůbec dostupné. Jediným klepnutím lze uskutečnit hovor či naplánovat telefonní konferenci. Přehled o zmeškaných hovorech uživatelé získají e-mailem a samozřejmostí je přesměrování hovorů na jiná čísla.

Aplikace šetří firemním uživatelům zejména čas, který by jinak museli strávit přepínáním mezi aplikacemi, vyhledáváním kontaktů, voláním a organizováním konferenčních hovorů v okamžiku, kdy jsou volané osoby zaneprázdněny. „Přístup k funkcím telefonu a jejich ovládání prostřednictvím počítače zjednodušují komunikaci a hlavně zabraňují zbytečným pokusům kontaktovat osobu, která je nedostupná,“ dodal Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys.

Společnost Microsoft v redmondské centrále například využívá GETS v kombinaci s platformou Microsoft Real-Time Collaboration pro komunikaci prostřednictvím 40 tisíc počítačů. Microsoft hodnotí zvyšující se produktivitu práce velmi pozitivně: „Zaměstnanci tvrdí, že telefonické řešení jim umožňuje pracovat produktivněji a více využívat stávající nástroje týmové spolupráce,“ řekl Marc Sanders, senior manažer produktu Real-Time Collaboration společnosti Microsoft.

Aplikace GETS je kompatibilní s desítkami ústředen a telekomunikačních platforem. Propojení tradičních telefonních služeb s počítačem prostřednictvím GETS umožňuje využívat jak tradiční telefonní sítě (TDM), tak infrastrukturu založenou na populárním protokolu SIP. „Firmy tak mohou propojit telefonní síť s počítači při využití stávající infrastruktury,“ ubezpečil Martin Veselka.

Kombinace GETS a OCS ´07 umožňuje následující:

  • zjistit dostupnost volaných osob bez ohledu na to, k jaké ústředně jsou připojeny
  • inteligentní přesměrování – dynamické přesměrování příchozího hovoru na jakékoli telefonické zařízení
  • integrace telefonie s funkcí Microsoft SmartTags umožňuje uživatelům vytočit číslo pouhým klepnutím na jméno kontaktu ve kterékoli aplikaci Microsoft Office
  • vytočení libovolného čísla v aplikacích Internet Explorer, Outlook, Word, Excel či prohlížeči Firefox
  • řízení telefonie včetně ad-hoc konferenčních hovorů

O společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.
Genesys, součást koncernu Alcatel-Lucent, je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys se zaměřuje na software pro interakci se zákazníky prostřednictvím telefonu, webu a e-mailu. Software Genesys zákazníky dynamicky propojuje s patřičnými místy – pomocí samoobslužných či asistovaných služeb – za účelem splnění požadavků zákazníků, optimalizace cílů péče o zákazníky a efektivního použití zdrojů. Software Genesys zpracuje každý den více než 100 milionů zákaznických interakcí ve více než 4000 společností a státních organizací v 80 zemích. Genesys umožňuje společnostem i organizacím využívat všech jejich zdrojů, od kontaktního centra až po administrativní zázemí, ke zkvalitňování interakce se zákazníky. Díky tomu Genesys pomáhá odstranit nespokojenost zákazníků, podporuje efektivitu a urychluje obchodní inovace. Další informace najdete na webu www.genesyslab.com nebo na blogu www.betterinte­ractions.com.

Hlavní sídlo společnosti je v kalifornském Daly City v USA, na celém světě má Genesys 43 poboček. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab.com.

O společnosti Alcatel-Lucent
Společnost Alcatel-Lucent (Euronext Paris a NYSE: ALU) dodává poskytovatelům služeb, firemní klientele a státní správě na celém světě řešení, díky nimž mohou koncoví uživatelé využívat možnosti hlasové, datové a obrazové komunikace. Jako lídr v oblasti pevných, mobilních a konvergentních širokopásmových sítí nabízí Alcatel-Lucent komplexní komunikační služby bez ohledu na to, zda jsou jejich uživatelé právě doma, v zaměstnání nebo na cestách. Se 79 tisíci zaměstnanci a pobočkami ve 130 zemích světa je Alcatel-Lucent místním partnerem s celosvětovým dosahem. Společnost má nejzkušenější globální servisní tým v oboru a disponuje jednou z největších výzkumných, technologických a inovačních kapacit. Alcatel-Lucent dosáhl v roce 2006 předběžných kombinovaných výnosů ve výši 18,3 miliardy eur. Operuje z Francie, jeho vedení sídlí v Paříži.

Podrobnější informace o společnosti Alcatel-Lucent naleznete na www.alcatel-lucent.cz.