Hlavní navigace

Firmy během recese více optimalizují výdaje na volání

21. 4. 2009

[Tisková zpráva] Praha, 20. dubna 2009: Zájem firemních zákazníků Vodafonu o službu Bez obav, díky níž jim operátor pravidelně zjišťuje a vyplácí rozdíl mezi jejich zvoleným a optimálním tarifem, roste. V době probíhající krize ji využívá 83 % firemních zákazníků s písemnou smlouvou, tedy zhruba dvakrát větší podíl než loni. Za poslední rok vrátil Vodafone firemním zákazníkům přes 100 milionů korun.

„S námi se firmy nemusí obávat, zda si vybraly ten nejlepší tarif – uděláme to za ně. Automaticky provádíme firemním zákazníkům jednou za tři měsíce analýzu útrat a vracíme peníze při neoptimálním užívání služeb. Jako jediný operátor na trhu vrátíme rozdíl zpět zákazníkovi ve formě kreditu na další období,“ říká Pavel Kusý, marketingový ředitel pro firemní zákazníky Vodafonu a dodává: „Celkově jsme od spuštění služby Bez obav v březnu 2005 vrátili firemním zákazníkům téměř 250 milionů korun.“

Službu Bez obav si mohou zdarma aktivovat firemní zákazníci s písemnou smlouvou, kteří používají alespoň jeden z Tarifů Naplno nebo Nabitých tarifů. Vodafone díky Bez obav firemním zákazníkům po uplynutí tří celých účtovacích období automaticky spočítá ideální rozložení tarifů a zjistí tak, zda zákazník využívá ty, které jsou pro něho nejvýhodnější. Když zjistí rozdíl mezi zvoleným tarifem a optimálním tarifem v neprospěch zákazníka, kompenzuje mu tento rozdíl v plné výši finančním bonusem, který zákazník najde v následujícím Vyúčtování.

Všechny služby Vodafonu, které umožňují mít své výdaje pod kontrolou, tedy Volací jistinu, Volací limit, FlexiLimit a FlexiStrop, využívají stovky tisíc zákazníků.

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět