Hlavní navigace

Firmy získávají zákazníky čím dál častěji přes Facebook

[Tisková zpráva] Praha/Hradec Králové – Krize naučila české firmy, jak si vytvářet reklamu zadarmo a přitahovat tak stále více potencionálních zákazníků. Veškeré kouzlo těchto jednoduchých marketingových počtů spočívá v sociálních sítích. Konkrétně Facebook je tahounem proměn ve struktuře shánění zakázek.

Firmy se snaží dostávat se k lidem všemi možnými komunikačními kanály a zdá se, že sociální síť Facebook se stala tím pravým. Právě tuto možnost využila také komunikační a public relations agentura Commservis.com.

„Stránku agentury jsme na sociální síti Facebook založili loni v říjnu, ale opravdu starat jsme se o ni začali v posledních dvou měsících. A dneska už můžu říct, že díky této propagaci jsme od začátku roku získali už čtyři velké zakázky,“ uvedl ředitel agentury Commservis.com Tomáš Zdechovský, podle něhož se zájem o stránku den ode dne zvyšuje.

Také další firmy vycítily příležitost sociální sítě, kde se mohou propagovat zdarma. Z tuzemských operátorů se těší velkému zájmu stránka Vodafone. Tuto stránku podporuje skoro deset tisíc fanoušků, kteří nejen zjišťují nové informace o firmě, ale také mohou reagovat svými příspěvky nebo fotografiemi. Společnostem se tak dostává zpětné vazby.

Přes Facebook mohou některé firmy rovnou řešit své pracovní záležitosti. Přes šest tisíc fanoušků má například maloobchod s počítači a elektronikou Alza.cz. On-line může komunikovat se zákazníky a dokonce vyhlašuje soutěže či bonusové programy. Všichni, kteří tuto stránku podporují, okamžitě vědí, co jim firma nabízí.

„Naše firma se dá přes Facebook zacílit přesně na lidi, které daná problematika zajímá, rádi se k ní vyjádří nebo mohou zajímavé informace sdílet se svými přáteli. To je způsob, který mi je blízký a sám ho preferuji,“ uzavřel Zdechovský.