Hlavní navigace

Forrester Research ocenil Genesys za nejlepší řešení pro péči o zákazníky

25. 3. 2009

[Tisková zpráva] Genesys získala označení „silného hráče“ v oblasti vývoje softwaru pro interaktivní péči o zákazníky. Nejvyšší ohodnocení firma obdržela také v kategorii „Market Presence.“ Analýza Forrester Research dále uvádí, že call centra se stávají klíčovým prostředkem pro získání konkurenční výhody.

PRAHA, 24. března 2009 – V analýze společnosti Forrester Research zaměřené na péči o zákazníky je společnost Genesys označena za „silného hráče“ (Strong Performer) v oblasti vývoje softwaru pro interaktivní péči o zákazníky. Vyplývá to z hodnocení analýzy softwarových řešení pro péči o zákazníky s názvem „The Forrester Wave: Customer Service Software Solutions, Q4 2008.“ Společnost Genesys Telecommunications Laboratories je součástí koncernu Alcatel-Lucent a patří mezi přední světové poskytovatele softwarových řešení pro kontaktní centra.

Zpráva uvádí, že „…interaktivní řešení call centra slouží ke komunikaci se zákazníkem a dávají operátorům k dispozici řadu propracovaných nástrojů pro obsluhu klientů včetně samoobslužných a on-line systémů. Zároveň poskytují širokou podporu celé řady komunikačních kanálů – telefon, e-mail, chat, SMS a podobně.“ V kategorii těchto řešení společnost Genesys získala nejvyšší ohodnocení za svojí „Pozici na trhu“ (Market Presence). V reportu Forrester tvrdí též to, že „…řešení Genesys jsou vhodná především pro nadnárodní společnosti, neboť nabízejí vysoce škálovatelné vícejazyčné implementace. Genesys navíc poskytuje také lokální podporu pro jednotlivé státy.“

Zpráva společnosti Forrester jasně uvádí, proč by firmy měly využívat profesionální řešení péče o zákazníky: s tím, jak se stírají konkurenční rozdíly založené na vlastnostech produktů a cenách, rozhoduje o tržním podílu nejvíce kvalita péče o zákazníky.

„Vysoká úroveň péče o zákazníky je cestou jak získat nové a udržet stávající klienty. To se týká zejména přístupu k obsluze nové generace zákazníků narozených v letech 1982–2001 – takzvané generace Y – jenž vyrůstala v těsném kontaktu s novými technologiemi a má odlišné očekávání od péče o zákazníky,“ říká Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys. „Firmy mohou lépe obsloužit příslušníky generace Y tím, že mezi komunikační kanály zařadí také internet a s ním spjaté služby včetně multimedií. Klienti si pak zvolí způsob komunikace, který jim nejvíce vyhovuje,“ dodává Veselka.

Ze zprávy Forresteru o společnosti Genesys vyplývá následující:

  • Portfolio interaktivních řešení pro obsluhu zákazníků disponuje nástroji pro řízení pracovních sil (Workforce Management) a úkolů (Intelligent Workload Distribution), díky čemuž lze funkce kontaktního centra rozšířit také na pobočky. Kromě toho produkty Genesys nabízejí funkce samoobsluhy pro zákazníky (IVR) či chytré směrování.
  • Platforma Genesys pro interakci se zákazníky (CIM, Customer Interaction Management) je postavena na otevřených standardech. Díky tomu ji lze integrovat s telefonní infrastrukturou i podnikovými aplikacemi třetích stran a navíc ve spolupráci s partnery software rozšířit o paletu dalších funkcí.
Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: Udávání a účtenková loterie, hloupá komedie

Udávání a účtenková loterie, hloupá komedie

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Lupa.cz: Seznam mění vedení. Pavel Zima v čele končí

Seznam mění vedení. Pavel Zima v čele končí

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Podnikatel.cz: Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Vitalia.cz: Jsou čajové sáčky toxické?

Jsou čajové sáčky toxické?