Hlavní navigace

Forresti a Rodinný pivovar Bernard tvoří společně nový web

[Tisková zpráva] Vítězstvím v tendru získala internetová agentura FG Forrest prestižního klienta – Rodinný pivovar BERNARD.

Společná práce na tvorbě nových webových stránek je v plném proudu, některé fáze prací již finišují. Ve forrestí dílně se realizuje navržený koncept, grafika a v současné době se pracuje na technickém řešení celé prezentace.

Hlavním úkolem nového webu je v souladu s ostatními marketingovými metodami podporovat image Bernarda, coby prémiové, kultovní značky i v online prostředí. Web, jako takový, bude grafickou image prezentací s důrazem na detail, který vyvolává emoci a sounáležitost se značkou BERNARD.

Předpokládané spuštění webu se plánuje na konec října 2010. Celá prezentace bude nově postavena na redakčním systému Edee CMS.

FG Forrest, a.s., je internetovou agenturou založenou v roce 1996. Poskytuje kompletní internetová a intranetová řešení od analýzy, návrhu designu až po produkci a servis svěřených projektů v kombinaci s efektivním online marketingem a kreativním přístupem. Souběžně vyvíjí vlastní systém pro správu obsahu webů Edee CMS. Podpis FG Forrest lze nalézt například na projektech pro Skupinu ČEZ, Kancelář prezidenta republiky, Komerční banku, Lagardère Active ČR, McDonald´s nebo PPF.

Rodinný pivovar BERNARD je stabilním pivovarem s tržním podílem přesahující jedno procento českého pivního trhu, který navázal na tradici pivovaru v Humpolci vybudovaného v 16. století. Pro jeho produkt je charakteristická vyvážená harmonie vůně a chuti. Značka je známa svými neotřelými reklamními aktivitami a komentáři k dění ve společnosti. BERNARD se stal prémiovou a kultovní značkou nejen na území České republiky, ale exportuje se i do desítek zemí celého světa.

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

DigiZone.cz: Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla