Hlavní navigace

Fotbalová horečka hýbe prodejem televizorů

[Tisková zpráva] Do startu Mistrovství světa ve fotbale přece jen pár dní stále zbývá. Přípravy však vrcholí již nyní. A to nejen na fotbalových hřištích, ale také v českých domácnostech. Své o tom ví i jeden z největších internetový obchodů v tuzemsku KASA.cz. Právě v měsíci květnu totiž zaznamenaly internetové obchody nárůst prodeje televizorů o neuvěřitelných 20 procent.

Za poslední měsíc stoupl prodej televizorů přes internet o celých 20 procent. V kurzu však již nejsou klasické televizory, které při velké úhlopříčce obrazovky dosahují nepřijatelné hloubky. Do popředí zájmu se naopak dostávají velké plazmové a také stále oblíbenější, i když přece jenom o něco dražší, LCD televize. „Prodej plazmových televizorů na KASA.cz stoupl v květnu na dvojnásobek prodejů oproti letošnímu dubnu,“ říká Martin Kasa, ředitel společnosti EUROCOMM Group, která je provozovatelem KASA.cz. A vzápětí dodává: “To je za jediný měsíc více než úctyhodné číslo“.

Stejný trend zaznamenala společnost EUROCOMM Group také na svém slovenském internetovém obchodu HEJ.sk (největší Slovenský e-shop). A to i přesto, že Slováci se na Mistrovství světa ve fotbale letos neprobojovali. Fandit se chystají i tak.

A právě to vedlo internetový obchod KASA.cz k vyhlášení speciálního splátkového programu „FOTBAL 10:5“. Akce byla spuštěna dnes, ve čtvrtek 1. června 2006. „Poběží po celou dobu účasti českého fotbalového týmu na Mistrovství světa, tedy přesně do dne, než vypadneme,“ vysvětluje Martin Kasa. „Pevně však doufáme, že to bude až do 9. července, tedy do finále, kterého se snad aktivně zúčastní i náš tým.“

Naopak prodej projektorů mírně stagnuje. „Po tom, co jsme v loňském roce zažili boom v prodejích projektorů v období MS v hokeji, které byly pořizovány zejména do restaurací a veřejných prostor, v letošním roce se vybavují především domácnosti, a to právě již zmíněnými LCD a plazmovými televizory,“ uvedl na závěr Martin Kasa. Vliv na tuto skutečnost má bezpochyby i velký pokles cen u těchto přístrojů.

DigiZone.cz: Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Vitalia.cz: Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů pro podnikatele

Změny v daních z příjmů pro podnikatele

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

DigiZone.cz: Sat novinky: Je tu Sky Sport News HD

Sat novinky: Je tu Sky Sport News HD

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Vitalia.cz: Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Podnikatel.cz: Snížení DPH na 15 % se netýká všech

Snížení DPH na 15 % se netýká všech

Lupa.cz: Teletext je „internetem hipsterů“

Teletext je „internetem hipsterů“

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

DigiZone.cz: Vedení ČRo: personální změny od ledna

Vedení ČRo: personální změny od ledna

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí