Hlavní navigace

Gartner zařadil Genesys do kvadrantu lídrů v oblasti infrastruktury kontaktních center

19. 12. 2008

[Tisková zpráva] Lídři kvadrantu jsou podle analytiků charakterizováni jako velmi životaschopní dodavatelé s bohatým portfoliem a významným podílem na trhu. Jejich produkty jsou celkově dobré a často mají mimořádný potenciál.

PRAHA, 18. prosince 2008 – Analytická společnost Gartner zařadila společnost Genesys Telecommunications Laboratories, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, do takzvaného kvadrantu lídrů. Analýza Magický kvadrant pro oblast infrastruktury kontaktních center* byla zveřejněna minulý měsíc. Dokument slučuje výsledky tří regionálních magických kvadrantů: severoamerického, kvadrantu pokrývajícího region EMEA a kvadrantu pro asijskou a tichomořskou oblast.

Podle analytiků společnosti Gartner jsou firmy umístěné v kvadrantu lídrů charakterizovány jako „vysoce životaschopní dodavatelé s bohatým portfoliem, významným podílem na trhu, rozsáhlým geografickým pokrytím, jasnou vizí vývoje potřeb kontaktních center a s prověřenou historií poskytování produktů pro kontaktní centra. Se svým současným portfoliem produktů dosáhli dobré pozice a budou pravděpodobně i nadále dodávat zboží přední kvality. Lídři však nenabízejí nutně to nejlepší dostupné řešení pro každý zákazníkův požadavek. Celkově vzato jsou ale jejich produkty dobré a často mají mimořádný potenciál. Řešení těchto dodavatelů navíc představují relativně nízké riziko.“

„Ze zprávy je zřejmé, že telefonie a vůbec fungování kontaktních center je stále více postaveno na softwaru. To se shoduje s tím, co na trhu pozorujeme: rostoucí roli softwarových aplikací a jejich strategickou hodnotu pro podniky,“ řekl Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys Telecommunications Laboratories.

Gartner definuje infrastrukturu kontaktních center jako produkty – vybavení, software a služby – potřebné k provozu kontaktních středisek a call center. Tento druh infrastruktury slouží oblasti služeb klientům a zaměstnancům, dále centrům podpory, pasivním i aktivním telemarketingovým službám, asistenčním službám, centrům podpory provozovaným státem i dalším typům strukturovaných telekomunikačních provozů. Interakce může probíhat za osobní asistence nebo samoobslužně, například pomocí interaktivních hlasových automatů (IVR) a technologií rozpoznávání lidského hlasu. Tyto interakční kanály využívají jak živých operátorů, tak technologií zpracování zpráv, jejichž součástí jsou hlasové a internetové systémy, elektronická pošta, instant messaging a chatování, video a mobilní telefonická zařízení.

Genesys podporuje všechny typy zákazníků prostřednictvím široké škály otevřených softwarových aplikací, mezi něž patří:

  • Konsolidace a virtualizace zdrojů
  • Proaktivní správa kontaktů
  • Reporting a analýzy
  • Integrace poboček, dislokovaných pracovišť a specialistů
  • Řízení procesů zákaznických center (Business Process Routing)
  • Zákaznicky orientované řízení a distribuce požadavků klientů (Customer-Centric Routing)
  • Integrace internetu a multimédií
  • Znalostní báze pro podporu práce operátorů v reálném čase
  • Řízení pracovních sil a optimalizace
  • Integrované samoobslužné systémy a komunikace

Zpráva společnosti Gartner zařadila do kvadrantu lídrů jak Genesys, tak Alcatel-Lucent. Společně nabízejí řešení pro podniky všech velikostí.

* Zpráva „Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide“ je k nahlédnutí na stránkách společnosti Genesys. Na zprávě se podíleli analytici Drew Kraus, Steve Blood a Geoff Johnson.

http://www.ge­nesyslab.com/new­s/analysts_co­verage.asp

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí