Hlavní navigace

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných systémů call center

[Tisková zpráva] Analytici společnosti Gartner umístili softwarové řešení společnosti Genesys do takzvaného kvadrantu lídrů v oblasti IVR systémů a podnikových hlasových portálů.

PRAHA, 18. června 2008 – Studie společnosti Gartner, která analyzuje trh samoobslužných systémů firemních call center, umístila firmu Genesys do takzvaného kvadrantu lídrů. Vyplývá to ze studie „Magic Quadrant for Interactive Voice Response (IVR) Systems and Enterprise Voice Portals, 2008“, která hodnotí úroveň dodavatelů řešení IVR v oblasti podnikových hlasových portálů. Tyto automatizované systémy umožňují zákazníkům obsloužit se vymačkáváním voleb na telefonu nebo zadáváním hlasových povelů. Autory analýzy jsou Steve Cramoysan a Rich Costello.

Společnost Gartner charakterizuje dodavatele, kteří se umístili v takzvaném kvadrantu lídrů, jako „velmi výkonné s rozsáhlou nabídkou hlasových řešení, s významným podílem na trhu, širokým geografickým pokrytím a jasnou vizí, jak by se měla samoobslužná hlasová řešení dále vyvíjet. Tyto firmy navíc patří mezi prověřené dodavatele interaktivních hlasových produktů. Díky svému produktovému portfoliu a s tím souvisejícímu dobrému postavení na trhu budou pravděpodobně i nadále nabízet nejkvalitnější produkty. Mají silné partnery, kteří pro jejich platformu poskytují hlasové aplikace, nástroje a služby. Většinou mají ucelenou nabídku řešení pro call centra, která je dobře integrována s hlasovými platformami zákazníků. Lídři sice ne vždy nabízejí řešení, která by dokonale vyhovovala každému požadavku klientů, ale poskytují kvalitní produkty, z nichž některé mají výjimečné vlastnosti. Navíc jsou jejich řešení spojena s relativně nízkým rizikem.“

Firmy, které se snaží o maximální spokojenost zákazníků, nasazují v call centrech pokročilé formy samoobslužných systémů. Snaží se tak zamezit zbytečné frustraci zákazníků pramenící z používání systémů, které se špatně ovládají či jsou nepřehledné. „Vymačkávání nepřehledných voleb při komunikaci s call centry označilo za frustrující 57 procent tuzemských respondentů. Opakovaná frustrace může spotřebitele přimět k odchodu ke konkurenci. Firmy se proto snaží nabídnout uživatelsky příjemnější samoobslužné systémy,“ vysvětlil regionální manažer společnosti Genesys Martin Veselka.

Genesys stále více upevňuje svoji vedoucí pozici na trhu se systémy IVR a s podnikovými hlasovými portály. Do Česka nyní míří nová generace samoobslužných systémů, které lze ovládat lidským hlasem. Zkušenosti ze zahraničí potvrzují, že spotřebitelé je vnímají pozitivně. „Jde o vyspělou a odzkoušenou technologii. Systém je schopen v 90 procentech případů ihned rozeznat požadavek zákazníka, protože jde obvykle o rutinní dotazy na služby, o technické problémy, objednávky či reklamace,“ řekl Martin Veselka.

Podle společnosti Gartner „firmy stále častěji zavádějí hlasová řešení založená na internetových standardech a architektuře hlasových portálů. Klíčoví dodavatelé vylepšují integraci funkcí hlasové samoobsluhy a služeb poskytovaných živými operátory. Snižují tak složitost vývoje i provozu těchto řešení.“ Poptávce zákazníků vychází společnost Genesys vstříc nabídkou hlasové platformy Genesys Voice Platform (GVP). Ta umožňuje zákazníkům nabídnout nejlepší kombinaci samoobslužných a operátorem asistovaných služeb, která pružně reaguje na neustále se měnící požadavky a očekávání zákazníků.

Zpráva „Magic Quadrant for Interactive Voice Response (IVR) Systems and Enterprise Voice Portals, 2008“, vypracovaná firmou Gartner, je volně k nahlédnutí na internetových stránkách společnosti Genesys na následujícím odkazu: http://www.ge­nesyslab.com/new­s/analysts/IV­R/2008/Gartner_IV­R_2008.pdf.

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Podnikatel.cz: Zařízení pro EET zbytečně, vrátí vám peníze

Zařízení pro EET zbytečně, vrátí vám peníze

Root.cz: Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

DigiZone.cz: Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Vitalia.cz: Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

Potvrzeno: Pobyt v lese je skvělý na imunitu

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Lupa.cz: Teletext je „internetem hipsterů“

Teletext je „internetem hipsterů“

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček