Hlavní navigace

Genesys obdržela prestižní ocenění za řešení IP kontaktního centra

[Tisková zpráva]

Genesys obdržela prestižní ocenění za řešení IP kontaktního centra

Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, obdržela ocenění za Nejlépe škálovatelné distribuované IP kontaktní centrum. Toto prestižní ocenění získala za kvalitu produktové řady Genesys 7 od analytické a konzultační firmy Miercom. Ta se specializuje na nezávislé testování a analýzu síťových a komunikačních produktů.

Jak zmiňuje studie Miercom, kontaktní centra využívající IP protokolu, jsou mnohem komplexnější než klasická čistě hlasová call centra. Analytici Miercomu hodnotili zejména architekturu jednotlivých řešení, uživatelské prostředí, možnosti podávání hlášení a přehledů, správu systémů, konektivitu a unikátní funkce. Finalisté byli vybráni na základě porovnání architektury řešení, interface a multimediální podpory.

„Jednotliví dodavatelé nabízeli podobné funkce, řešení Genesys však vyčnívalo nade všemi jako jasný konkurenční lídr v oblasti otevřených IP řešení.“ řekl Ed Mier, zakladatel Miercom. „Tržní zaměření Genesys je unikátní. Nabízí řešení multimediálního kontaktního centra, které je navrženo tak, aby dobře sloužilo bez problémů i tisícům operátorů a fungovalo na téměř jakékoliv telefonní infrastruktuře,“ dodal Mier.

Produktová řada Genesys umí komunikovat s ústřednami klasické telefonie od více než 35 výrobců a dále s více než 20 IP a hybridními telefonními ústřednami. To poukazuje na značné investice Genesys do výzkumu a vývoje.

Nové řešení serveru Genesys Session Initiation Protocol (SIP) poskytuje kontrolu nad komunikací se zákazníky na jakékoli SIP infrastruktuře bez ohledu na její dodavatele. Toto SIP řešení kontaktního centra umožňuje jednoduchou migraci na platformu IP, odbourává potřebu speciálního hardwaru a podporuje užívání softwarových a SIP telefonů.

Výsledky testů poukazovaly také na fakt, že Genesys je možné integrovat s nejužívanějšími CRM aplikacemi prostřednictvím Genesys Gplus adaptérů. Hodnocení dále oceňuje technologickou vyspělost funkcí jakými jsou řízení operátorů, e-mail, web chat a jednoduché ovládání prostřednictvím klasického web prohlížeče.

Recenze „IP kontaktní centra 2005“ byla publikována v srpnovém čísle časopisu Business Communications Review.