Hlavní navigace

Genesys získala od Frost&Sullivan ocenění „Market Leadership Award 2005“ za řešení řízených služeb kontaktních center

[Tisková zpráva] Genesys je považována za lídra trhu díky vynikajícím strategiím a výkonu na rychle rostoucím trhu s řešeními řízených služeb – tzv. Managed Services.

PRAHA – 22. března 2006 – Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, získala cenu Frost & Sullivan 2005 Market Leadership Awards. Prestižní ocenění obdržela za zvolenou technologii a obchodní strategii na trhu s řízenými službami – tzv. Managed Services.

Společnost Genesys byla vybrána z elitní skupiny třiceti poskytovatelů těchto řešení na základě prokazatelně nejlepších výsledků v oblasti identifikace klíčových příležitostí a výzev trhu. Mezi stěžejní faktory patřily také tržní podíl, růst tržeb, ziskovost a technologické inovace. Podnikání různorodých poskytovatelů služeb často souvisí s kontaktními centry. Záměrně tak vyhledávají příležitosti pro nabízení služeb s vyšší přidanou hodnotou. Chtějí tak ochránit zdroje tržeb a umožnit další růst. Řešení Genesys Managed Services dávají podnikům možnost vytěžit maximum z celé platformy Genesys Customer Interaction Management (CIM) formou služby na požádání. Pro poskytovatele služeb to je lákavá příležitost, jak nabízet služby s větší hodnotou.

„Genesys má za sebou působivou historii a zaměření na řízené služby, což firmu dovedlo až na vedoucí příčku,” řekl Ashwin Iyer, z konzultační společnosti Frost & Sullivan. „Otevřená softwarová platforma společnosti a pružná podpora zákazníků jsou pak pro poskytovatele služeb při výběru jejich technologických partnerů přitažlivé.”

Hlavní funkce řešení Genesys Managed Service:

  • Universální výběr a nasazení – jak v dedikovaném prostředí, tak v rozsáhlých provozech
  • Kompletní balík služeb – provoz, administrace, správa – pro poskytovatele slu­žeb
  • Maximální zisk z integrace řešení Genesys s telefonními ústřednami třetích stran a CRM systémy
  • Podpora TDM, IP a hybridních technologií, které nevyžadují kompletní upgrade na IP

Ještě důležitější než samotná technologie Genesys je přidaná hodnota, kterou Genesys přináší prostřednictvím konzultací, společných marketingových programů, prodejních školení a sdílení nejlepších procesů napomáhajících úspěchům poskytovatelů služeb. Společnost přilákala pozornost předních poskytovatelů služeb, kteří nabízejí pro podnikový trh řízené služby právě prostřednictvím řešeních Genesys. Mezi ně patří například společnosti Verizon, Qwest, Deutsche Telekom, France Telecom a Telstra. Partneři Genesys v oblasti poskytovatelů aplikačních služeb, jako například Echopass, nabízejí služby kontaktních center podnikům střední velikosti.

Frost & Sullivan odhaduje, že v roce 2005 se Genesys stala celosvětovým lídrem s největším podílem na trhu řešení pro řízené služby kontaktních center.

„Jsme potěšení uznáním Frost & Sullivan, které oceňuje naše úsilí pomáhat partnerům z řad poskytovatelů služeb s rozvojem jejich podnikání,” řekl Martin Veselka, regionální manažer Genesys a dodal: „Jsme si vědomi toho, že podniky chtějí virtualizovat provoz kontaktních center včetně jejich administrativního zázemí a dalších činností. Řešení Genesys Managed Service nabízí funkce a pružnost, které jsou třeba pro splnění těchto požadavků.”

„Firma Genesys pokračuje na trhu v zavádění vynikajících strategií, které odrážejí změny na vysoce růstovém trhu řízených služeb. Proto se Genesys stala za rok 2005 lídrem trhu v oblasti řešení řízených služeb kontaktních center,” uzavřel Ashwin Iyer z konzultační společnosti Frost & Sullivan.