Hlavní navigace

GfK Praha: Nový design webových stránek

[Tisková zpráva] Společnost pro výzkum trhu GfK Praha změnila na přelomu března a dubna 2009 vzhled svých webových stránek. Navazuje tak na společnou snahu GfK Group mít jednotnou Corporate Identity v oblasti webdesignu. První fáze v rámci projektu nové firemní identity se uskutečnila na podzim roku 2008, kdy byly zprovozněny webové stránky výzkumného nástroje Oční kamery.

„Nový vzhled oficiálních webových stránek GfK Praha se soustředí hlavně na přehlednost a komplexnost informací, ať už o skupině či jednotlivých segmentech, na které se GfK Praha zaměřuje,“ vysvětluje Sherin Dalíková, ředitelka marketingu a komunikace, a doplňuje: „Změnou webových stránek jsme chtěli poskytované informace ucelit, přispět k větší spokojenosti návštěvníků a také zmodernizovat a celkově sjednotit korporátní identitu internetové prezentace GfK Praha.“

Nová grafická úprava webových stránek je jednotná pro všechny společnosti GfK v regionu střední a východní Evropy. Hlavní změnou, kterou se odlišují nové stránky od těch předchozích, je nahrazení tmavé barevné palety za světlé odstíny. Rovněž navigační systém stránek je jednodušší a přehlednější. Nové stránky se nesou v duchu transparentnosti a účelnosti.

GfK Praha je předním dodavatelem služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění v České republice. Společnost byla založena v únoru 1991. Je členem GfK Group, která je jednou z pěti největších světových společností specializujících se na výzkum trhu. Skládá se ze 115 stávajících společností, které se nachází ve více než 100 státech celého světa a zaměstnávají zhruba 10 000 zaměstnanců.

GfK Praha, s.r.o. je předním dodavatelem služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění v České republice. Společnost byla založena v únoru 1991. Zabývá se získáváním, analýzou a interpretací marketingových informací pro zákazníky z oblasti průmyslu, obchodu, médií i pro poskytovatele služeb ze soukromého i veřejného sektoru.

GfK Praha, s.r.o. je součástí skupiny GfK Group, která je celosvětově pátou největší společností provádějící marketingový výzkum. Působí ve třech obchodních segmentech: Custom Research, Retail and Technology a Media. Skupina GfK svými 115 společnostmi působí po celém světě a pokrývá více než 100 zemí. Aktivity GfK ve střední a východní Evropě koordinuje firma GFK Austria se sídlem v Rakousku.

V roce 2000 se společnost GfK Praha, s.r.o. kapitálově spojila s českou nezávislou výzkumnou agenturou INCOMA, která od svého vzniku v roce 1991 dosáhla silného postavení na českém a slovenském trhu. Skupinu GfK v České republice v současné době tvoří dvě společnosti: GFK Praha, s.r.o. a INCOMA Research.