Hlavní navigace

ghost.company míří na Východ

[Tisková zpráva]

ghost.company míří na Východ

Firma otevřela kancelář v Bratislavě

Bratislava (Slovensko), 23. září 2004 – V roce, ve kterém probíhají v celém Evropském společenství významné změny, se rakouská reklamní agentura ghost.company, která poskytuje kompletní paletu reklamních služeb, vydala na cestu rozšíření na východ.

Michael Mehler, šéf firmy ghost.company, řekl: „Již dlouho víme, že rakouský trh je pro nás příliš malý. Protože nás stále více a více zákazníků žádá o rozšíření našich služeb na východ a protože máme ve zvyku rychle reagovat na měnící se potřeby trhu, bylo jasné, že se musíme začít více orientovat na východoevropské trhy. Mnoho z našich stávajících zákazníků již v tomto regionu aktivně působí a přejí si, aby i na těchto trzích mohli spolupracovat se svojí "firemní“ agenturou. Otevření poboček na Slovensku a v České republice je pouze prvním krokem, ale my se samozřejmě budeme snažit získat práci od místních slovenských a českých firem a dalších východoevropských společností, které chtějí proniknout na rakouský trh." Mehler, ředitel pro tvorbu u ghost.company, říká: "Před několika dny jsme se nastěhovali do našich nových kanceláří v Bratislavě, které se nachází v blízkosti pěší zóny. Rovněž jsme vybraným marketingovým ředitelům na Slovensku a v České republice zaslali první informační materiály o naší společnosti.

Řízení společnosti ghost.company s.r.o. je v ženských rukou. Beate Mehlerová, generální ředitelka ghost.company v Rakousku, a Natalia Puschmannová se budou snažit, aby úspěšný příběh firmy ghost.company byl psán i v Bratislavě. Beate Mehlerová říká: „První kontakty s potenciálními zákazníky ukázaly, že slovenský trh je dostatečně zralý a že firma ghost.company zde najde úrodnou půdu pro představení svého ducha.“

Natalia Puschmannová (31) vystudovala v Bratislavě architekturu a získala titul „ing. arch.“ Od počátku své kariéry se zajímala o obalové technologie, jejich vývoj a návrh. Proto po ukončení studia pracovala pro různé tiskárny, z nichž poslední je slovenská tiskárna i+i print, kde působila ve funkci obchodní ředitelky pro německy mluvící trhy. Je to žena s velkou chutí pracovat a řešit problémy, a to nejen v oblasti své působnosti. Proto je pro tuto práci ideální osobou a je také spokojena s dosavadními pozitivními ohlasy, které firma získává. Rovněž druhá generální ředitelka firmy ghost.company s.r.o. je naplněna optimismem ohledně šancí společnosti ghost.company uspět na východoevropských trzích.

„Již od začátku jsem věděla, že jsem učinila správné rozhodnutí. Již jako dodavatelka pro agenturu ghost.company jsem byla velmi nadšena jejich přístupem. Ovšem práce v tomto skvělém týmu předčila má očekávání. A jsem si velmi jistá, že velmi brzy se první firmy začnou řídit naším sloganem "join the spirit“ a poznají skutečný „spirit“ naší práce.

Ghost.company Bratislava bude, za úzké spolupráce s „mateřskou“ firmou v rakouském Perchtoldsdorfu, poskytovat plnohodnotné služby reklamní agentury. Firma bude nabízet profesionální reklamní a marketingové služby od klasické reklamy, přes reklamu farmaceutických výrobků v nových médiích, až po speciální promoční akce a reklamní hry. Tým paní Puschmannové je již na místě a připravuje první reklamní prezentace.

Naši zahraniční partneři ze sdružení Magnet v USA a Evropě se velmi živě zajímají o plán rozšíření společnosti ghost.company na východ, " vysvětluje Beate Mehlerová důsledky rozhodnutí firmy ghost.company.

„Když jsme na poslední schůzce členů organizace Magnet v Madridu představili náš plán, ihned nás více než 40 členů organizace Magnet požádalo, abychom se pro ně stali jakousi branou pro vstup na trhy ve východní Evropě. Co se týče způsobu spolupráce, kterým může být buď zřízení vlastní kanceláře, nebo spolupráce s naší agenturou, budeme to řešit projekt od projektu.“

O společnosti ghost.company

Společnost ghost.company byla založena manžely Mehlerovými v roce 1990 jako agentura pro vytváření textové reklamy „Der Ghostwriter“.

V roce 1991 se agentura, na žádost zákazníků, přetransformovala v plnohodnotnou reklamní agenturu, která zatím spolupracovala pouze s reklamními specialisty na volné noze.

Díky pozitivnímu vývoji situace založila v roce 1993 paní Mehlerová vlastní grafickou divizi. Společnost rostla krok za krokem a změnila jméno na „Die Ghostwriter“. Pokračující růst byl důkazem skutečnosti, že si agentura zvolila správný směr.

V roce 1997 si Mehlerová uvědomila, že malé agentury budou mít velké problémy, aby se udržely na trhu. Zvyšující se počet fúzí mezi zákazníky agentury a rozšíření EU přineslo vzrůstající poptávku po agenturách, které nabízejí dostatečnou kapacitu a kompletní paletu služeb. Protože se agentura „Die Ghostwriter“ nechtěla stát součástí některé z nadnárodních reklamních agentur, byly další cíle firmy nasnadě. Společnost nejprve zaměstnala více pracovníků a poté se zaměřila na farmaceutický trh, kde v krátkém čase dosáhla velkých úspěchů.

Rok 1999 byl velmi důležitým rokem. Firma „Die Ghostwriter“ změnila název na ghost.company, protože z původního názvu nebylo jasné, že firma má také vlastní grafické oddělení, které se stalo důležitou součástí firmy. V tomto roce se firma ghost.company přestěhovala do Lohnsteinstraße a koupila firmu „advertise 24“, specializovanou na internetový marketing.

Rok 2001 byl výrazným mezníkem v historii firmy ghost.company. V únoru firma zahájila stavbu nového kancelářského komplexu v Perchtolsdorfu, do kterého se v září 2001 nastěhovala. A pak začalo období trvalého růstu. Nové kanceláře vyjadřují hodnotu společnosti ghost.company. Naším cílem bylo nabídnout našim zákazníkům a zaměstnancům pěkné, funkční pracovní prostředí a upravené okolní pozemky.

Ve stejném roce firma otevřela čtvrté oddělení. Aby firma ghost.company mohla svým zákazníkům nabízet služby public relations, založila specializované PR oddělení, které představuje další díl do mozaiky komplexních služeb poskytovaných agenturou ghost.company.

V roce 2002 firma založila dosud nejmladší oddělení reklamních her (ghost.games). Toto oddělení výhradně spolupracuje s vídeňskou firmou Sproing, která má velké zkušenosti v oblasti vývoje reklamních počítačových her. V roce 2002 vytvořilo oddělení ghost.games první reklamní hru pro společnost Procter & Gamble.

Navzdory složité světové ekonomické situaci v letech 2002 a 2003 dosáhla firma ghost.company v těchto letech zatím historicky nejlepších výsledků.

V únoru 2003 se firma ghost.company stala členem světové sítě reklamních agentur MAGNET. Pro kreativní tým kolem Michaela a Beaty Mehlerových bylo jednomyslné přijetí agentury ghost.company do asociace MAGNET velikou ctí.

Základní údaje o společnosti:

Počet zaměstnanců: 18 + 5
Člen asociace MAGNET
Držitel certifikátu CAAA
Člen IAB
V roce 2003 agentura obsadila 27. místo v žebříčku Medianet
V roce 2003 agentura obsadila 32. místo v žebříčku EXTRADIENST.

Nebyla by to ghost.company, kdyby nové otevření kanceláře v Bratislavě řádně neoslavila. V listopadu se tak Bratislava „připojí“ k duchu naší společnosti. Více informací se včas dozvíte na www.ghostcompa­ny.com, respektive www.ghostcompa­ny.sk!

ghost.company s.r.o.
Vysoká 14
811 06 Bratislava
Tel.: + 421 2 5710 6710
Fax: + 421 2 5710 6711
info@ghostcom­pany.sk
www.ghostcompany.sk

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Lupa.cz: Co se dá měřit přes Internet věcí

Co se dá měřit přes Internet věcí

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Vitalia.cz: Zeleninové jogurty prý budou hit

Zeleninové jogurty prý budou hit

Vitalia.cz: Jsou čajové sáčky toxické?

Jsou čajové sáčky toxické?

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět