Hlavní navigace

Pro Gigaset Communications je důležité telefonování přes internet

[Tisková zpráva] Praha – Evropský lídr na trhu bezdrátových telefonů má zájem o VoIP. Jako součást svojí strategie Gigaset Communications zrychlí uvádění nových modelů v České republice a posílí spolupráci s telekomunikačními operátory. Gigaset Communications je jeden z největších světových výrobců bezdrátových telefonů a je jasným evropským lídrem na trhu telefonů standardu DECT.

Na tiskové konferenci v Praze informovali Eduard Schmidhofer, výkonný ředitel (CEO) Gigaset Communications Austria, a Markus Schmitt-Fumian, ředitel pro inovace a design, o strategických cílech společnosti v České republice. Představili také svůj pohled na budoucnost domácí komunikace.

Eduard Schmidhofer, který je odpovědný za český trh, zdůraznil: „Česká republika je pro Gigaset velmi významným trhem. Jsme jedničkou na trhu telefonů standardu DECT v Evropě a to nám určuje také naše ambice na českém trhu. Náš náskok v designu, technologiích a kvalitě umožňuje pozicovat nás jako prémiovou značku v našem oboru. Od začátku tohoto roku se nám trvale daří zvyšovat naši průměrnou prodejní cenu (ASP), a to ve velmi konkurenčním ekonomickém prostředí. Nejsofistikovanější a nejnáročnější zákazníci – kterými Evropané jsou – oceňují design a kvalitu výrobků značky Gigaset. Být číslem jedna v České republice neznamená prodávat velké množství telefonů nízké kvality – čeští zákazníci totiž oceňují zajímavý design. Jako výrobce prémiové značky demonstrujeme, že umíme získat tržní podíl v silné konkurenci a přesně se stane i v České republice.“

Nedávno, v červnu 2010, Gigaset dosáhnul průměru ASP 57 EUR, přičemž průměr evropského trhu byl 46 EUR. Díky velmi úspěšnému produktovému portfoliu pro rok 2010 a nové strategii značky, představené na začátku tohoto roku, byl Gigaset úspěšný při zvyšování příjmů a provozního zisku – a to zejména v porovnání se ztrátou ve stejném období v roce 2009. Podíl Gigasetu na trhu telefonů standardu DECT v Evropě vzrostl v červnu 2010 na 34 %.

Změna v korporátním designu byla implementována v prvním čtvrtletí tohoto roku. Od té doby Gigaset prezentuje novou, odlišující se a dynamickou image značky na trhu – prvotřídním portfoliem, využívajícím inovativní technologie, autentické materiály a čistý, identifikovatelný design. To vše vyvinuté a vyrobené v Německu, ve velmi vysoké kvalitě a respektující standardy životního prostředí. Tyto vlastnosti tvoří základ logiky značky Gigaset.

V průběhu setkání s novináři nastínil ředitel pro inovace a design Markus Schmitt-Fumian inovační aktivity, založené na krátkodobých i dlouhodobých trendech. „Svět digitální komunikace se značně v minulém století změnil. Trvalo sto let, než jsme se osvobodili od drátů. A potom stačilo deset let, aby se bezdrátová hlasová komunikace stala dostupná pro každého. V posledních letech se digitální sítě rozšířily tak, že zasáhly téměř každého, ale hlasová komunikace zůstala oddělená. V budoucnosti ale tyto technologie splynou a spolu vytvoří bohatší a více intuitivní cesty lidské komunikace – na cestách, doma nebo v kanceláři.“

Gigaset uvede na český trh pět nových modelů do konce roku 2010.

Gigaset Communications GmbH je jedním z největších světových výrobců bezdrátových telefonů a jasný lídr evropského trhu telefonů standardu DECT. Prostřednictvím centrály v Mnichově, společnost vyvíjí, vyrábí a distrubuuje vysoce kvalitní produkty pod značkou Siemens Gigaset. Její portfolio obsahuje zařízení pro klasické pevné linky i telefonování přes internet (VoIP). Hlavní produkční areál je v německém Bocholtu, kde jsou produkty Gigaset vyráběny při dodržení nejstriktnějších standardů kvality a respektu k životnímu prostředí. Gigaset Communications je vlastněn ARQUES Industries AG (80,2 %) a Siemens AG (19,8 %). Gigaset Communications je licencovaná obchodní značka Siemens.

Další tiskové zprávy jsou k dispozici ke stažení na http://www.gi­gaset.com/pres­s. Více informací o Gigaset Communications najdete na http://www.gi­gaset.com

DigiZone.cz: Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Vitalia.cz: Jsou čajové sáčky toxické?

Jsou čajové sáčky toxické?

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU