Hlavní navigace

Google vylepšuje certifikační program Google AdWords pro partnery a agentury

28. 4. 2010

[Tisková zpráva] Dnešním dnem Google představuje tři novinky v péči o svoje partnery především z řad agentur: uvádí nový certifikační program Google AdWords Certified Partner, v rámci kterého spouští online adresář certifikovaných partnerů a nabízí zvýhodněný přístup ke Google AdWords API.

V reakci na zpětnou vazbu agentur nahradila společnost Google svůj stávající certifikační program Google Advertising Professional (GAP) programem novým: Google AdWords Certified Partner (GACP). Ten nabízí lepší školení a flexibilnější certifikační podmínky s důrazem na znalost systému Google AdWords. Google certifikovaným partnerům také zpřístupní marketingové nástroje ke své propagaci, včetně nového „online adresáře certifikovaných partnerů“ (odkaz), díky němuž je mohou inzerenti snadněji dohledat.

„Agentury patří k našim nejvýznamnějším partnerům, neboť jsou spojovacím článkem mezi našimi službami a firemními klienty. Fungují tvůrčím způsobem, nabízejí hodnotnou podporu a optimalizaci a hrají klíčovou úlohu v dalším rozvoji a růstu reklamního průmyslu,“ uvádí Taťána le Moigne, ředitelka českého Googlu, a dále dodává: „Budujeme technologické platformy, na nichž mohou tyto agentury realizovat kampaně jedinečným a hlavně měřitelným způsobem. Samozřejmě respektujeme jejich připomínky a snažíme se reagovat na jejich měnící se potřeby. Jejich komentáře jsou tak pro nás nedocenitelné, neboť nám umožňují vylepšovat technologii tak, abychom jim pomohli k většímu úspěchu.“

I. Certifikace Google AdWords Certified Partner (GACP)
K dnešnímu dni Google ukončuje program Google Advertising Professionals, dlouhodobý certifikační program určený ke správě účtů v AdWords pro inzerenty. Dosavadní program nahrazuje za nový, s názvem Google AdWords Certified Partner. Ten sestavuje nové osnovy pro vzdělávání agentur, zaměřené na strategii a využití nejnovějších nástrojů a nejlepších postupů pro správu účtů v AdWords. Díky tomu budou moci poskytovat lepší služby svým klientům a klienti se mohou certifikací při výběru agentur řídit.

Jednotlivá vylepšení

  • Propracované zkoušky zdůrazňující expertízu agentur v reklamě – vyhledávání, grafická reklama, reporting a analýza.
  • Inspirativní certifikační zkoušky testující praktické uplatňování vědomostí a nejlepších postupů a ne jen oživení vědomostí.
  • Nové školící materiály odrážející změny v oboru reklamy ve vyhledávání a funkcích AdWords. Tyto materiály budou k dispozici prostřednictvím online vzdělávacího centra.
  • Nově navržené logo Google AdWords Certified Partner obsahuje prvek „Click to Verify“ (v překladu Kliknout pro ověření). Inzerent si tudíž může prohlédnout profilovou stránku partnera a na ní získat další informace. 

II. Pomoc inzerentům v hledání certifikovaných partnerů
Certifikovaní partneři se s okamžitou platností mohou objevovat v novém nástroji Vyhledávání certifikovaných partnerů Google, což je online adresář, který pomáhá inzerentům najít vhodnou agenturu podle jejich kritérií (odkaz).

Nástroj uvítají zejména menší a středně velcí inzerenti, kteří si často s výběrem vhodné agentury pro správu svých kampaní doposud nevěděli rady. Vyhledávání si mohou nastavit podle atributů, jako je zkušenost certifikovaného partnera s inzerenty jejich velikosti, typ poskytovaných služeb, jazyk a země kampaní apod.

III. Zvýhodněný přístup k Google AdWords API
Poslední výraznou novinkou je zpřístupnění programátorského rozhraní Google AdWords API všem certifikovaným partnerům v programu GACP za zvýhodněných podmínek. Google AdWords API umožňuje vytváření vlastních aplikací pro správu kampaní Google AdWords a do této chvíle bylo pro většinu inzerentů i agentur zpoplatněno. Držitelé GACP budou mít k dispozici kvótu na použití API zdarma, a to za splnění určitých podmínek. O zvýhodněném modelu AdWords API pro držitele GACP se dozvíte zde.

O společnosti Google Inc.
Inovativní vyhledávací technologie společnosti Google umožňují každodenní přístup k informacím milionům lidí po celém světě. Google založili v roce 1998 Larry Page a Sergey Brin, dva studenti univerzity ve Stanfordu, a dnes má přední postavení na všech hlavních globálních trzích. Model cílené reklamy, který Google nabízí svým zákazníkům, poskytuje firmám všech velikostí měřitelné výsledky a zároveň rozšiřuje možnosti internetu pro samotné uživatele. Centrála společnosti Google se nachází v americkém Silicon Valley, jednotlivé pobočky pak na různých místech Ameriky, Evropy a Asie. Více informací najdete vždy na www.google.com.

Google Česká republika
Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006, nyní dosáhla s partnerem Centrum Holdings 35,4% podílu na trhu vyhledávání (Navrcholu.cz, prosinec 2009). Google od otevření pobočky uvedl na český trh více než 50 lokalizovaných služeb pro české uživatele, a to včetně produktů jako Mapy Google, online kancelář Dokumenty Google, Kalendář Google, Překladač Google, video portál YouTube, prohlížeč Google Chrome nebo operační systém Android. Malé, střední i velké firmy v České republice mají možnost využít online reklamu v rámci vyhledávání a obsahové sítě (Google AdWords) nebo monetizovat svůj vlastní obsah v rámci služby Google AdSense). Využít též mohou analytické nástroje pro plánování a měření kampaní: Google Analytics, Google Trends, Statistiky vyhledávání Google, Ad Planner, případně nástroj pro tvorbu grafických kampaní (Display Ad Builder).

Společnost Google Česká republika uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu v různých oblastech (média, korporátní sektor, enterprise, neziskový sektor atd.) V obchodní oblasti (prodej reklamy ve vyhledavání i v obsahové síti) Google úzce spolupracuje s celou řadou mediálních i internetových agentur v České republice, primárně však s držiteli certifikace Google Certified Company. Více informací na www.googleblog.cz nebo media centru pro české novináře http://sites.pres­satgoogle.com/cz

Technická podpora pro české uživatele
Pro více informací o produktech Google mohou čeští uživatelé kontaktovat komunitu laiků, vývojářů a IT pracovníků na portálu GUG.cz. Jde o externí projekt, který kromě technické podpory ve spolupráci s inženýry z Googlu, nabízí i širokou škálu novinek, diskusních fór a odborných přednášek.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Lupa.cz: Propustili je z Avastu, už po nich sahá ESET

Propustili je z Avastu, už po nich sahá ESET

Měšec.cz: Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

DigiZone.cz: Další dva kanály nabídnou HbbTV

Další dva kanály nabídnou HbbTV

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

DigiZone.cz: Flix TV má set-top box s HEVC

Flix TV má set-top box s HEVC

Lupa.cz: Seznam mění vedení. Pavel Zima v čele končí

Seznam mění vedení. Pavel Zima v čele končí