Hlavní navigace

GTS Novera nabízí firmám virtuální asistentku a outsourcing call centra

[Tisková zpráva] Praha, 11. listopadu 2009 – Celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera spustil novou službu Novera call centrum. Ta nabízí plný outsourcing firemního call centra s garantovanou kvalitou a servisem, který je zajištěn díky moderní a zabezpečené technologii. Služba je určena pro jakoukoliv společnost po celé České republice, která nechce budovat vlastní call centrum nebo ho nemůže obsluhovat mimo obvyklou pracovní dobu – ať už z kapacitních důvodů nebo v době nepřítomnosti personálu. Doplňkovou službou je pak služba Novera virtuální asistentka, která firmám nabízí spolehlivé zajištění chodu kanceláře po dobu nepřítomnosti zaměstnanců.

„Podle našich analýz je mnoho firem, které si vlastní call centrum nemohou dovolit nebo ho nemohou obsluhovat mimo obvyklou pracovní dobu. S novou službou Novera call centrum zaručujeme klientům nejen finančně výhodnou a rychlou implementaci call centra, ale především kvalitní technologické zázemí s profesionálně vyškoleným personálem. Firmy nemusí investovat vlastní kapitál, a přesto budou mít vše připraveno na míru jejich potřebám a požadavkům,“ řekl Pavel Brabenec, ředitel divize produktů a projektového řízení společnosti GTS Novera.

Novera call centrum
Novera call centrum umožňuje zákazníkovi zajišťovat standardní služby call centra bez nutnosti investice vlastního kapitálu. Nabízí jak služby aktivního (prodejní kampaně, průzkumy), tak pasivního (příjem hovorů z infolinek 8×x a 9×x) telemarketingu, servisní linky či infolinky. Samozřejmostí je zaručený servis, moderní zázemí s kvalitními technologiemi a pravidelný reporting provozu. Zákazníkům takové řešení zjednodušuje administrativu a přináší úspory nákladů v personální oblasti. Služba nabízí možnost propojení systémů vlastních call center zákazníka s call centrem GTS Novera. Služba Novera call centrum je určena celému spektru firem od malých přes střední až po velké společnosti a veřejnou správu, které například potřebují pokrýt mimopracovní hodiny své informační linky.

p>Novera virtuální asistentka
Novera virtuální asistentka je doplňkovou službou ke službě Novera call centrum. Zabezpečuje chod kanceláře firmy v mimopracovní době nebo v době, kdy zákazník nemůže přijímat hovory – ať už z kapacitních důvodů nebo kvůli nepřítomnosti personálu. Služba je určena celému spektru firem a není omezena jejich velikostí. Díky této službě firmy mohou výrazně omezit své náklady a zjednodušit administrativu a přitom rozšířit časovou dostupnost společnosti.

O společnosti GTS Novera:
Společnost GTS Novera je celonárodní telekomunikační operátor, který poskytuje v garantované kvalitě komplexní portfolio hlasových, datových a internetových služeb. Vznikla v roce 2005 spojením dvou vedoucích alternativních telekomunikačních operátorů GTS CZECH a Aliatel. V roce 2006 dokončila akvizici dalších telekomunikačních operátorů působících na českém trhu – společností Contactel, Telenor Networks a Nextra. GTS Novera je součástí silného mezinárodního telekomunikačního uskupení GTS Central European Holding B.V., které je předním poskytovatelem telekomunikačních služeb ve středoevropském regionu. Společnost GTS Novera má v současnosti přibližně 600 zaměstnanců.

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů pro podnikatele

Změny v daních z příjmů pro podnikatele

DigiZone.cz: Sat novinky: Je tu Sky Sport News HD

Sat novinky: Je tu Sky Sport News HD

DigiZone.cz: Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

Zdeněk Gerlický: nový ředitel nangu.tv

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Root.cz: Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Vitalia.cz: Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Lupa.cz: Teletext je „internetem hipsterů“

Teletext je „internetem hipsterů“

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

DigiZone.cz: Vedení ČRo: personální změny od ledna

Vedení ČRo: personální změny od ledna

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu